KIA BLOG

Kia a šampionát League of Legends: V hlavnej úlohe kampane „Zostaň verný svojej ceste“ je model EV9

V najnovšej časti kampane „Zostaň verný svojej ceste“ hrá hlavnú úlohu model Kia EV9. Sponzorská kampaň pripomína päťročné partnerstvo medzi značkou Kia a majstrovstvami Európy, Blízkeho východu a Afriky (EMEA) v League of Legends (LEC).

Súvislostiam tohto partnerstva sa venuje vyhradená webová stránka, ktorá okrem iného aj predstavuje kampaň
Kia sa zúčastní finále LEC v Montpellier vo Francúzsku.
Vydané Text: 

V rámci kampane „Zostaň verný svojej ceste“ spoločnosť Kia Europe vydala nové video na oslavu svojho partnerstva s League of Legends EMEA Championship (LEC). Video sa zameriava na technologický pokrok spoločnosti Kia a hlavnú úlohu v ňom hrá nová Kia EV9.

30-sekundový klip začína zostrihom hráčov, ktorých diváci poznajú z predchádzajúcich videí kampane. Nasleduje séria detailných záberov EV9 zdôrazňujúce tvar LED osvetlenia a elegantnú siluetu vozidla. Striedajú sa tu klipy z predchádzajúcich finálových kôl LEC a zároveň zaznieva hlas, ktorý oznamuje pokračovanie partnerstva Kia x LEC. Video sa uzatvára dynamickými zábermi jazdy EV9 po púštnej krajine.

„Vzhľad EV9 a dojem, ktorý toto vozidlo vzbudzuje do sveta LEC prirodzene zapadá pretože pôsobí moderne, digitálne a epicky,“ hovorí David Hilbert, riaditeľ marketingu spoločnosti Kia Europe.

„Výsledkom nie je len pútavý klip, ktorý je zmysluplný a autentický, ale tiež ukazuje technologický pokrok a všestrannosť životného štýlu našej vlajkovej lode EV spôsobom, ktorý určite osloví hráčov aj ostatných zákazníkov Kia.“

Video si môžete pozrieť na vyhradenej webovej stránke zameranej na partnerstvo medzi značkou Kia a LoL EMEA Championship. Domovská stránka obsahuje aj kontext videa vrátane podrobností o partnerstve Kia x LEC, prehľad kampane „Zostaň verný svojej ceste“ a odkaz na kanál Kia na komunikačnej platforme Discord.

Začiatkom roka Kia oznámila obnovenie partnerstva League of Legends EMEA Championship (LEC) na piaty rok po sebe. V tomto partnerstve sa odráža dôraz značky Kia na najvyššiu kvalitu a prvky, ktoré majú zákazníci spoločnosti Kia a fanúšikova elektronických športov spoločné: značka Kia aj hráči ešportov sú mladí, znalí moderných technológii, otvorení objavovaniu nových vecí a svojmu odboru sa venujú s nasadením.

V ďalšej kampani v rámci tohto partnerstva, #LegendsGoElectric, hrala hlavnú úlohu populárna „cosplayerka“ Alyson Tabbitha, ktorá vytvorila „elektrifikovanú“ podobu šampiónky League of Legends, Katarinu, a povzbudila fanúšikov, aby urobili to isté.

Súčasťou tohto partnerstva je aj účasť značky Kia aj na finále LEC, ktoré sa uskutoční od 9. do 10. septembra v aréne Sud de France vo francúzskom Montpellier. Bližšie informácie budú odhalené čoskoro.

Ak sa pýtate, čo to vlastne šampionát League of Legends je, odpovede nájdete aj v nasledovnom videu:

 







Inzercia

Bestsellery ešte výhodnejšie