Lexus je opäť odvážny. Prezentuje ho prvá virtuálna modelka na svete, Shudu, známa zo spolupráce so značkami Ferragamo či Christian Louboutin

Automobilka Lexus predstavila svoje odvážne plány do budúcna, ktoré stelesňuje futuristický model LF-Z Electrified. Súčasťou projektu sú aj veľmi výnimočné interiéry, ktoré pre toto výnimočné vozidlo navrhli svetoví umelci. Zdá sa teda byť úplne prirodzené, že jeden z týchto virtuálnych interiérov prezentuje prvá virtuálna modelka sveta Shudu, známa zo spolupráce so značkami Ferragamo či Christian Louboutin.
Vydané  Text: 

Minulý mesiac Lexus uviedol [sériu virtuálnych interiérov](https://www.lexusnews.eu/sk/modely-sk/koncepty/lf-z/tlacove-spravy/1027-umelci-vytvorili-virtualny-interier-pre-lexus-lf-z-electrified) v spolupráci s tromi významnými návrhármi s cieľom ukázať nové predstavy o interiéri koncepčného vozidla LF-Z Electrified, ktoré ukazuje budúcnosť celej značky. Teraz ide Lexus v rámci tejto série ešte o krok ďalej – interiér digitálneho umelca Ondreja Zunku totiž prezentuje prvá virtuálna modelka na svete Shudu. Digitálny umelec Ondrej Zunka usúdil, že s ohľadom na svoj hyperfuturistický návrh interiéru zmieneného vozidla bude virtuálna modelka ideálnym riešením na pomedzí skutočnosti a digitálneho umenia. Zunkov návrh je plný mechanizmov kozmického veku, sci-fi materiálov a odkazov na umelú inteligenciu, avšak s koreňmi v ľudských skúsenostiach. Modelka Shudu, elegantne si hovejúca v sedadle vodiča Zunkovho novo poňatého koncepčného modelu LF-Z Electrified Concept, dodáva virtuálnemu návrhu prívetivosť a ľudský dotyk.
**Shudu ako priekopníčka odvetvia virtuálnej módy** sa na projekte spolupráce v reálnom svete nezúčastňuje po prvýkrát. Vystupovala už v reklamných kampaniach pre značky Salvatore Ferragamo a Christian Louboutin, objavila sa ale aj v módnych editoriáloch magazínov Vogue Australia, Glamour Brasil a Harper’s Bazaar Arabia. Ide už o druhú spoluprácu Shudu so značkou Lexus v nadväznosti na minuloročný projekt Freedom to Move (Svoboda pohybu), v ktorom prezentovala rúška od nigérijskej architektky Tosin Oshinowovej a britskej dizajnérky Chrissy Amuahovej.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.