Naftove Motory
Nový zákaz áut na naftu: Vyblokujú mnohých Slovákov, riskujete pokutu 168 eur
Prichádza ďalší zákaz áut na naftu, ktorý bude nepríjemný pre veľkú časť vodičov. Sprísnené pravidlá znamenajú hrozbu vysokých pokút v rozmedzí od 168 eur až do sumy 658 eur.
Nechcete tankovať ekopalivo? Pozor, nalejú vám ho povinne do nového auta
Kým Európa sa stále háda o budúcnosti spaľovacích motorov, veľká automobilka robí rázny krok. Od roku 2028 budú tankovať ekopalivo povinne do každého nového benzínového alebo hybridného modelu.
Ceny ojazdených áut klesajú, teraz máte šancu získať elektromobily za skvelú cenu
Predaj ojazdených áut na Slovensku vzrástol o takmer 30 %. Ojazdené elektromobily už pre Slovákov nie sú cudzie.
Priškrtia rýchlosť v obci. Najviac 30 km/h, inak zakážu naftové autá
Nový bič na motoristov priniesol nové obmedzenie namiesto zákazu dieselových vozidiel. Vraj vedie k lepšej kvalite ovzdušia.
Aktualita
Toto nikto nečakal: Stellantis otočil kormidlo, dieselové motory sa vracajú do hry
Stellantis mení stratégiu – nafta dostáva druhú šancu. Aké modely budú mať dieselové motory aj po roku 2026?
Aktualita
Zabudnite na výfukové plyny – skutočný problém je vraj v našich brzdách
Nová štúdia odhalila, že prach z brzdových doštičiek môže byť toxickejší než výfukové plyny. Prečo sa o tom doteraz nehovorilo?
Zaujímavosť
Dieselové motory: Koniec éry alebo renesancia?
Aká budúcnosť čaká dieselové motory, ktoré sú pod tlakom prísnych emisných noriem, zákazov v mestách a konkurencie elektromobilov?
Novinka
Bude nová Kia Tasman hviezdou medzi pick-upmi? Už teraz si trúfa na Hilux a Ranger
Kia Tasman, prvý pick-up značky, vstúpi na trh s robustným dizajnom a výkonom, schopným konkurovať modelom ako Ford Ranger a Toyota Hilux. Premiéru bude mať 29. októbra.
Európa chce presadiť plošný zákaz používania naftových áut! Ohrozené sú aj modely s normou Euro 5 a Euro 6
Európska komisia zvažuje nové emisné limity pre staršie dieselové vozidlá. V najhoršom prípade by to znamenalo zákaz naftových áut s emisnou normou Euro 5 a Euro 6. Najnovšie plány odsudzuje klub ADAC aj nemecký minister dopravy.
Poliaci vybrali 7 najhorších jazdených dízlov, ktoré sa predávajú aj u nás
Výrobcovia vyrábajú motory, ktoré slúžia dlho a počas veľkého kilometrového nájazdu. Lenže nie všetky aspekty reálneho používania možno simulovať počas vývoja, preto sa po najazdení 100- až 150-tisíc km či po 8 až 10 rokoch začnú prejavovať inak nepodstatné konštrukčné nedostatky.






