Vyhlásenie výhercov súťaže o 5 pánskych vôní Salvatore Ferragamo – Ferragamo

### VYHODNOTENIE SÚŤAŽE (31.12.2020 12:56): Ďakujeme všetkým z vás, ktorí ste sa zapojili do našej súťaže. Sme veľmi milo prekvapení z množstva vašich odpovedí, ale aj z toho, že všetky boli správne. Máme radosť aj preto, lebo sme sa domnievali, že mnohí motoristi budú na túto pomerne bežnú dopravnú situáciu reagovať nesprávne – ukázalo sa, že slovenskí vodiči predsa… Prečítať celé
Vydané  Text: 

### VYHODNOTENIE SÚŤAŽE (31.12.2020 12:56): Ďakujeme všetkým z vás, ktorí ste sa zapojili do našej súťaže. Sme veľmi milo prekvapení z množstva vašich odpovedí, ale aj z toho, že všetky boli správne. Máme radosť aj preto, lebo sme sa domnievali, že mnohí motoristi budú na túto pomerne bežnú dopravnú situáciu reagovať nesprávne – ukázalo sa, že slovenskí vodiči predsa len vedia, ako jazdiť podľa správnosti! Správna odpoveď bola možnosť „c“, teda, že moje vozidlo prejde križovatkou ako prvé. Do súťaže o jednu z piatich pánskych vôní Salvatore Ferragamo – Ferragamo v hodnote viac ako 60 € sa od 18.12.2020 zapojilo viac ako 50 respondentov, ďalší svoje názory na riešenie ponúkli v príspevku na našej Facebook stránke. Podľa pravidiel, ktoré sme avizovali, však tieto hlasy na Facebooku neboli započítané, zohľadňovali sme iba odpovede zaslané na náš e-mail. Výhercami piatich vôní Salvatore Ferragamo – Ferragamo od AUTOVINY.SK (auto motor a šport) sa stávajú: * Peter Hošták z Martina (odpoveď z 21.12.2020) * Marek Kollárik zo Zvolena (odpoveď z 19.12.2020) * Peter Nižnik z Bánoviec nad Bebravou (odpoveď z 29.12.2020) * Andrej Šimek z Hosťoviec (odpoveď z 18.12.2020) * Miroslav Parížek z Bobrova (odpoveď z 18.12.2020) Výhercovia boli vyžrebovaní metódou náhodného výberu a po overení zaslania správnej odpovede. Výhercom gratulujeme a ešte raz ďakujeme všetkým, ktorí sa do našej súťaže zapojili – váš záujem je pre nás veľmi cenný!
### Plné znenie uvedenia súťaže z 18.12.2020: Aj keď je pre nás, motoristov, riešenie podobných úloh veľmi jednoduché a priam intutivíne, vždy má zmysel dobre si osviežiť pamäť a overiť si, či by sme stále prešli testami v autoškole. Môžete to spraviť úplne zadarmo a bez reklám na našom webe [autoskola.autoviny.sk](https://autoskola.autoviny.sk) hneď teraz. Ak ale správne odpoviete na nižšie uvedenú otázku a zašlete prihlasovací e-mail, môžete vyhrať jednu z piatich pánskych vôní **Salvatore Ferragamo – Ferragamo** **v hodnote viac ako 60 €**. *„ESENCIA, KTORÁ VÁM POMÔŽE BYŤ MUŽOM, AKÝM CHCETE BYŤ” Salvatore Ferragamo uvádza novú pánsku vôňu: vyjadrenie, ktoré odráža sebavedomú a odvážnu dušu moderného muža, prežívajúceho svoj život s vášňou a jedinečnou sofistikovanosťou. Vôňa FERRAGAMO je jeho dokonalým vyjadrením – esencia jeho pravej podstaty, jeho sily a charakteru. Vlastnosti muža vyjadruje pomocou kontrastných, a pritom harmonických tónov vytvárajúcich rovnováhu medzi jemnou mužnosťou a nespútanosťou*. #### Naša súťažná otázka znie: **Ktoré v poradí má prejsť vaše aut cez túto križovatku?** a) **tretie**,
b) **druhé**,
c) **prvé**.
» Zdroj tejto otázky je autoskola.autoviny.sk **Odpovede na súťažnú otázku zasielajte na e-mailovú adresu striz@imotormedia.sk**, ako predmet správy uveďte **SÚŤAŽ**, ďakujeme. Napíšte nám prosím aj svoju korešpondenčnú adresu v prípade výhry produktu. Mená výhercov budeme zverejňovať 31.12.2020 o 12.00 hodine na stránke www.autoviny.sk a na našej [Facebook stránke auto motor a šport – AUTOVINY.SK](https://www.facebook.com/automotorasport), výhercovia budú kontaktovaní aj jednotlivo. Výhry budeme zasielať prostredníctvom pošty na uvedenú korešpondenčnú adresu 4.1.2021.
### Skrátený štatút súťaže – termín konania súťaže : **18.12.2020 (12.00 hod) do 31.12.2020 (10:00 hod)** – termín vyhlásenia výhercov súťaže : **31.12.2020 (12:00 hod)** – podmienky zapojenia sa do súťaže: **Odpoveď na súťažnú otázku v termíne konania súťaže** – súťažná otázka: **Ktoré v poradí má prejsť vaše aut cez túto križovatku?** – špecifikácia ceny: **Jeden kus pánskej vône Salvatore Ferragamo – Ferragamo** Pre úplné znenie všetkých pravidiel súťaže si prečítajte našu stránku **autoviny.sk/sutaze** a kompletný **Štatút súťaže**, ako aj  Úplný štatút propagačných, reklamných a marketingových súťaží pre Facebook.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.