Hokejista Martin Fehérváry dostal nové auto: Čo hovorí na obrovský Citroën C5 Aircross?

Nielen Peter Sagan. So značkou Citroën sa na Slovensku spája aj úspešný obranca Washingtonu, Martin Fehérváry, ktorý si včera oficiálne prevzal nové auto. Momentálne najlepšie, aké Citroën ponúka – C5 Aircross.
Vydané  Text: 

**Martin Fehérváry** číslom 42 má iba 21 rokov a patrí k najvýznamnejším slovenským hokejistom novej generácie. So svojími 188 centimetrami a 91 kg v NHL tíme Washington Capitals zastáva pozíciu obrancu. Výšku mladého hokejistu nespomíname iba tak náhodou, pretože pomaly dvojmetrový chlap potrebuje aj solídne priestranné auto. Najnovšie ním je C5 Aircross PureTech 130 s benzínovým motorom s výkonom 96 kW a 8-stupňovou automatickou prevodovkou. Fehérváry si vozidlo prevzal včera priamo v priestoroch showroomu od riaditeľa slovenského zastúpenia značiek Citroën a DS, **Alexandra Kasalovského**. K silným stránkam Citroënu C5 Aircross patrí vydarený dizajn bez zbytočného zdôrazňovania agresivity, úsporné motory a dobré jazdné vlastnosti, najväčší objem kufra v rámci svojej triedy, dosahujúci 580 až 720 litrov, takmer neobmedzené možnosti personalizácie, tri samostatné sedadlá v druhom rade a samozrejme aj unikátne komfortné pruženie s tlmičmi s progresívnymi hydraulickými dorazmi Citroën C5 Aircross aktuálne patrí k najpopulárnejším modelom z portfólia značky. Svedčí o tom aj fakt, že napriek koronakrízou spôsobenému 35-percetnému poklesu predaja áut v jeho segmente sa v medziročnom porovnaní predáva lepšie. Za prvých 9 mesiacov tohto roku si ho kúpilo 270 zákazníkov, čo je o 14 percent viac, než za rovnaké obdobie roku 2019. ### Čo hovorí na C5 Aircross hokejista? Martin sa považuje za skôr pokojného a ohľaduplného šoféra, na prvé kilometre so svojim C5 Aircrossom sa už veľmi teší. Ako vášnivému rybárovi vyhovuje aj preto, že má zvýšenú svetlú výšku a veľký kufor. „*Mojou srdcovou záležitosťou sú SUV, pokladám ich za pohodlnejšie, navyše som vášnivý rybár, vyhovuje mi teda, ak má auto o niečo lepšiu svetlú výšku. Citroën C5 Aircross je navyše aj mimoriadne priestranný. To je pre mňa dôležité kvôli hokejovej a rybárskej výstroji, bez problémov do kufra naložím aj golfový bag. Zaujal ma aj dizajnom, teším sa na prvé kilometre, ktoré s ním odjazdím*,“ hovorí hokejový obranca **Martin Fehérváry**. „*Citroën je značka, dlhodobo podporujúca úspešných športovcov a mladé talenty. Už pred niekoľkými rokmi sme začali spolupracovať s vynikajúcim cyklistom Petrom Saganom, potom s cyklistickou akadémiou, nesúcou jeho meno. Ďalším talentovaným mladým športovcom, ktorého sme sa rozhodli podporiť, je hokejista Martin Fehérváry. Sme hrdí, že sa spojil so značkou Citroën a bude jazdiť na jednom z kľúčových modelov v našom portfóliu, ktorým je Citroën C5 Aircross. Veríme, že sa mu bude páčiť a že si ho užije*,“ povedal **Alexander Kasalovský**.

Test Citroën C5 Aircross za 32-tisíc eur: Jazdí ako loď

Snažili sme sa z 1,6-litrového benzínového motora dostať čo najnižšiu spotrebu a zároveň ho netrápiť nízkymi otáčkami. Je to vôbec možné?








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.