Slovenská Škoda má nového šéfa, pracuje pre značku už 20 rokov

Jaroslav Hercog nahradil vo funkcii Mareka Růžičku, ktorý ostáva aj naďalej verný značke ŠKODA.
Vydané  Text: 

Novým konateľom spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko sa s účinnosťou od dnešného dňa stáva **Jaroslav Hercog**, ktorý preberá zodpovednosť za vedenie predajných, marketingových a popredajných služieb. Vo funkcii nahradil Mareka Růžičku, ktorý vo vedení importérskej spoločnosti značky ŠKODA pôsobil 4 roky. **Jaroslav Hercog má vyše dvadsaťročné skúsenosti s prácou pre značku ŠKODA**, kde pracoval na viacerých manažérskych pozíciách v oblasti predaja a marketingu. Jaroslav Hercog pracuje pre značku ŠKODA už viac než 20 rokov, pričom zastával mnoho manažérskych pozícií v oblasti predaja a marketingu, medzi inými aj v ŠKODA AUTO Slovensko v rokoch 2005 až 2007. V poslednej dekáde bol regionálnym riaditeľom pre predaj v strednej a východnej Európe a uplynulé 4 roky úspešne riadil expanziu značky na 22 západoeurópskych trhoch. Teraz sa vracia do domovskej krajiny, aby ďalej rozvíjal postavenie značky ŠKODA na Slovensku a spoločne s celým tímom pokračoval v úspechoch spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko. “**Som rád, že sa vraciam domov na Slovensko**. Teším sa, že budem mať možnosť byť súčasťou úspešného tímu značky ŠKODA, ktorá je na Slovensku jednoznačným lídrom. Vďaka modernej predajnej sieti a širokej modelovej palete tak máme veľkú perspektívu túto pozíciu aj naďalej posilňovať. Spoločne s ponukou kvalitných služieb chceme s našimi obchodnými partnermi zvyšovať lojalitu a spokojnosť našich zákazníkov,” vysvetľuje Jaroslav Hercog, nastupujúci konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko a dodáva: “Naše odvetvie bude stále intenzívnejšie ovplyvňovať mnoho prichádzajúcich trendov, ako je napríklad elektromobilita, konektivita či digitalizácia predajných a servisných procesov. Tomu musíme prispôsobiť aj naše služby a ponuku produktov, pretože naši klienti práve takéto inovácie od jednotky na trhu bezpochyby očakávajú. Prvoradou úlohou však bude spoločne s našimi partnermi v sieti ŠKODA zvládnuť dopady pandémie koronavírusu a pripraviť sa na reštart a návrat do novej reality.”
Jaroslav Hercog nastupuje na pozíciu konateľa spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko počnúc 1. júnom 2020 a vo funkcii nahrádza Mareka Růžičku, ktorý však ostáva verný značke s okrídleným šípom v logu. Ten posilní predajný tím spoločnosti ŠKODA AUTO v Mladej Boleslavi, kde prevezme vedenie predajného regiónu zodpovedného za Rusko a krajiny Strednej Ázie.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.