Kosmiq, Taigun, Rapid, Tiguan. Štyri novinky od Škoda-Volkswagen na nasledujúcich 12 mesiacov

Koncern Volkswagen a jeho značka Škoda budú v nasledujúcich dvanástich mesiacoch veľmi aktívni. Na svetové trhy plánujú uviesť zaujímavé novinky.
Vydané  Text: 

**V tomto článku sa dočítate o nasledovných nových modeloch**: * **Škoda Kosmiq** * **Volkswagen Taigun** * **Nová Škoda Rapid** * **Nový Volkswagen Tiguan** ### Nová Škoda Rapid (fotogaléria vyššie) U nás síce skončila, ale v zahraničí sa so Škodou Rapid stále počíta. Napríklad pre indický a ruský trh automobilka pripravila nový Rapid s dizajnom našej novej Octavie. Vyzerá fantasticky a trúfame sa domnievať, že by v tejto atraktívnej podobe oslovil najmenej toľko zákazníkov ako to teraz robí hatchback Scala. ### Škoda Kosmiq [GALLERY id=30630] Očividne vychádza z rovnakého dizajnérskeho manuálu ako Kamiq, Karoq a Kodiaq a ako prvý stojí na novej podvozkovej platforme MQB-A0-IN. Novinka vychádza z koncepčného vozidla Škoda Vision IN a keďže sa v poslednej dobe Škode darí preniesť vzhľad koncepčných modelov až do tých produkčných, s najväčšou pravdepodobnosťou bude aj prípad Vision IN. Že sa bude novinka volať Kosmiq, uvádza indický portál gaadiwaadi.com. ### Volkswagen Taigun [GALLERY id=30631] Taigun je SUV model pre indický trh, ktorý sa proporciami podobá na európsky T-Cross. Crossover od Volkswagenu sa pod názvom Taigun objaví na vybraných trhoch s výlučne benzínovými motormi, konkrétne s litrovým trojvalcom 1.0 TSI a 1,5-litrovým štvorvalcom TSI. ### Nový Volkswagen Tiguan
Volkswagen Tiguan, facelift 2020
Napriek tomu, že Volkswagen Tiguan v roku 2020 zásadnejšie zmení imidž a pravdepodobne bude významnejšie vylepšovať aj interiér, nebude sa jednať o jeho novú generáciu, ale „iba“ facelift. Obyčajne sme zvyknutí na to, že výrobcovia pod hlavičkou faceliftu vylepšia iba niektorú techniku a výbavu, ale Volkswagen vynakladá viac úsilia. Dokazuje do prvá vizualizácia nového VW Tiguan, ktorú výrobca zverejnil pred niekoľkými dňami. Osvojí si kľúčové dizajnové elementy od najnovších modelov značky, napr. Golf 8, a očakávane sa na trhu objaví v elektrifikovanej verzii PHEV (plug-in hybrid) s názvom TIGUAN GTE.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.