Aktuality

Takto vyzerá nová Škoda Octavia v základnej výbave! Dali by ste za to 23 000 eur?

V susednej Českej republike spustila automobilka Škoda oficiálny konfigurátor a zverejnila ceny očakávaného modelu Octavia. V základnej výbave Ambition začína tesne pod 600 000 czk, čo je v prepočte zhruba 23 000 €. Neskôr príde do ponuky ešte lacnejšia verzia s označením Active, ktorá by mohla začínať pod hranicou 20 000 €.

Za spomínanú cenovku vo výbave Ambition budete mať na výber hneď dve motorizácie, a to benzínovú 1.5-ku TSI s výkonom 110 kW (150 k) alebo vznetový agregát 2.0 TDI so skromnejším výkonovým stropom 85 kW (116 k). V oboch prípadoch je samozrejmosťou šesťstupňová manuálna prevodovka. V prípade hliníkových diskov kolies sú bez príplatku na výber dva 16-palcové vzory, väčšie 17-palcové sú za príplatok. Štandardne tiež dostanete čierny interiér s "hliníkovou" dekoračnou lištou na palubnej doske a látkovými poťahmi sedadiel. Nás teší pomerne veľké množstvo hračiek, ktoré v základnom vyhotovení dostanete bez príplatku.

Škoda Octavia Ambition 2020

Spomenúť môžeme prvky ako napríklad multifunkčný kožený volant, výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča, sedem airbagov, asistent udržiavania jazdného pruhu, tempomat s obmedzovačom rýchlosti, autonómne krízové brzdenie, asistent rozpoznania únavy vodiča, svetelný/dažďový senzor, LED svetlomety a zadné svetlá, elektrické ovládanie všetkých okien a vonkajších zrkadiel (vyhrievané), vyhrievané dýzy ostrekovača čelného skla, dvojzónová automatická klimatizácia, 10-palcový digitálny prístrojový displej a takisto 8.25-palcový infotainment Swing s digitálnym rádiom.

K základnej výbave si môžete dopriať aj niektoré príplatkové doplnky. Väčšina určite siahne po zadných parkovacích senzoroch, hmlovkách či vyhrievanom volante. Oficiálny cenník slovenské zastúpenie zatiaľ nezverejnilo. Očakávame však, že ceny novej Octavie budú približne kopírovať nastavenie v susednej Českej republike.

--KONIEC ČLÁNKU--

Peter Orosz
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!

Mohlo by vás zaujímať


Najnovšie zo sekcie

Opel Corsa 1.2 GS Line
Testy

Opel Corsa 1.2 GS Line - Je stále nemecká?

Spojenie automobilky Opel s francúzskou skupinou PSA Groupe, pod ktorú patria aj značky Citroën a Peugeot, už priaznivci automobilov istotne zaevidovali. Preto nás zaujímalo, ako dopadol jeden z plodov ich spolupráce – novinka Opel Corsa.