Aktuality

Aj vďaka vám sme jednotkou! Auto Motor a Šport je najčítanejším motoristickým magazínom na Slovensku

AMŠ číslo 1 na trhu

V termíne od 8.1.2018 do 24.6.2018 realizovala spoločnosť MEDIAN SK, s.r.o. v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou Kantar Media národný prieskum MML-TGI® (Market & Media & Lifestyle – Target Group Index ®) národný prieskum spotreby, médií a životného štýlu. Základné výsledky za 1. kvartál a 2. kvartál 2018 zaradili auto motor a šport so 131 000 čitateľov na 7. priečku medzi najčítanejšími mesačníkmi a zároveň sa stal 1. najčítanejším pánskym a motoristickým magazínom na Slovensku.

Celková čítanosť mesačníkov v 1. a 2. kvartáli 2018 je na úrovni 44%. Pokiaľ vychádzame z premennej „čítal(a) posledný rok“ ide o 56% populácie. Poradie mesačníkov, ktoré sú na Slovensku bežne dostupné, otvára časopis Zdravie so 7%. Rovnakú čítanosť má aj mesačník Záhradkár. Nasledujú EMMA a Eva s 5%. Ďalšie sú mesačníky Maxikrížovky a Nový Čas Krížovky so 4%. Siedmym najčítanejším mesačníkom je Auto motor a šport s 3%

AMŠ číslo 1 na trhu

Mesačník Auto Motor a Šport, ktorý pravidelne vychádza od roku 1993, v uplynulom roku zvýšil pravidelný stranový rozsah na 132 strán. Vďaka tomu poskytuje svojim pravidelným čitateľom 1 584 strán ročne, na ktorých prináša novinky, testy ale i praktické rady z oblasti automobilizmu.

Tlačovú verziu podporuje internetová stránka Autoviny.sk, ktorú sme v novej podobe spustili pred vyše rokom a jej obľuba u čitateľov za ten čas výrazne vzrástla. Aktuálne čísla (zdroj. Google Analytics) hovoria o mesačnom zobrazení stránky na úrovni viac ako 312 000 .

štatistika amš najčítanejší

Rovnako úspešne sa v prvom polroku rozvíjal aj Facebook Auto Motor a Šport. Počet fanúšikov tejto stránky rastie prakticky denne, momentálne dosahuje 8 613 fanúšikov. Pozitívom je aj vynikajúca interakcia s fanúšikmi aj sledovateľmi. Podľa aktuálnych štatistík stránka Auto Motor a Športu na Facebooku svojimi príspevkami za posledných 28 dní oslovila 287 500 používateľov, pričom 85 688 z nich priamo reagovalo na príspevky (formou lajku, komentárov, zdieľaní či kliknutia na odkaz).´

Podľa týždenného prehľadu výkonnosti stránok na Facebooku stránka Auto Motor a Šport vedie spomedzi všetkých fanúšikovských stránok na facebooku.

Mohlo by vás zaujímať


Najnovšie zo sekcie