Fotogaléria:STK Danubia Bratislava


Motorový priestor sa kontroluje hlavne vizuálne. Všetky chyby motora väčšinou odhalí až diagnostika.
Svetlomety musia mať vždy len homologované žiarovky. Ak si majiteľ svojvoľne nasadí lacné LED diódy, na technickej kontrole má problém.
S emisnou kontrolou môže mať problém aj nové auto. A to najmä v prípade, ak má naftový motor a jazdia sa s ním len krátke trate.
Počítač okamžite zhodnotí údaje z emisnej kontroly. Pokiaľ by sa hodnota emisií nachádzala čo i len o kúsok nad stanovaným limitom, auto neprejde.
Softvérová diagnostika podľa Vedúceho STK Antona Vrába odhalí aj chyby, ktoré nie je vidieť. Napríklad na airbagoch.
Vedúci STK Anton Vráb sa svojej práci venuje už roky.
Podľa štatistík je najčastejšou príčinou nesplnenia predpísaných podmienok technickej kontroly chyba brzdového systému.
Kontrolujú sa aj časti podvozku, ako napríklad zavesenie kolies, osadenie náprav či vôle na riadení.
Technik mi ukazuje v akom rozsahu sa má nachádzať krivka účinnosti bŕzd, aby auto prešlo kontrolou bez problémov.

Pokračujte na ďalší príspevok »



Inzercia

Advertisement