Fotogaléria:Test Mazda CX-30 e-Skyactiv X 186 (foto: Juraj Hrivnák pre auto motor a šport č. 10/2021)

Test Mazda CX-30 e-S


Nech žije ergonómia, hovoríme si po každej novej skúsenosti s Mazdou. Aj v CX-30 je radosť sedieť
Japonská značka Mazda pred časom prišla s veľkou inováciou spaľovacieho motora. Spojila princíp toho vznetového a zážihového, spaľuje chudobnú zmes benzínu a vzduchu, pričom na preplňovanie nepoužíva tradičné turbodúchadlo. Výsledkom má byť vyšší výkon, nižšie emisie. Lenže ani to nestačí, v Európskej únii budú mať aj takéto inovatívne motory od roku 2035 červenú.
Automatická prevodovka, aj spôsob ovládania si zaslúžia vysoké hodnotenie
Kino pre zvedavých, ktorí chcú vidieť, ako prúdi energia medzi motorom a pomocnou batériou
Žiadne dizajnérske úlety, ale poctivé elegantné vyhotovenie prístrojového panela. Toto musíme oceniť veľkou pochvalou!
Praktickú stránku obstaráva dvojité dno aj možnosť zdvihnúť jeho časť a rozdeliť batožinový priestor
Na každom rohu má Mazda nejaký zaujímavý dizajnový prvok, na ktorý sa budete chcieť radostne pozerať aj po dlhšom čase

Pokračujte na ďalší príspevok »



Inzercia

Advertisement