Fotogaléria:Opel Combo vyniká šikovnosťou

O elektrický superšport nie je záujem, po roku výroby končí.


Audi uvažovalo nad elektrickým superšportom už v roku 2010, no kvôli nedostatočne veľkej kapacite akumulátora bol projekt pozastavený. V Audi sa však nechceli vzdať a v roku 2014 obnovili vývoj elektrickej verzie modelu R8, ktorý už dotiahli do stavu sériovej produkcie.

Sériový e-tron sa mohol pochváliť zrýchlením z 0 na 100 km/h len za 3,2 sekundy a dojazdom až 450 kilometrov, čo je na súčasné pomery veľmi slušný výsledok. Mnohí vyjadrili nespokojnosť s maximálnou rýchlosťou, obmedzenou na 210 km/h. Za tučný príplatok však bolo možné posunúť túto hranicu až na 250 km/h.

Neúspech tohto modelu však nehľadajme v aute, ale v cenovej politike. Za Audi R8 e-tron žiadali Nemci takmer 1 000 000 eur, čo je za autíčko na baterky priveľká suma. Dokopy sa predalo len 100 kusov. Po roku tak padlo rozhodnutie o definitívnom ukončení výroby.

Pokračujte na ďalší príspevok »



Servis

Štatistika porúch ADAC 2024: Ktoré jazdené autá sú najviac a najmenej spoľahlivé? Majú elektromobily menej porúch?

  • Ktorý jednoduchý komponent najčastejšie paralyzuje autá? Štatistika porúch od ADAC je analýza zahŕňajúca 156 modelových radov vozidiel.

     Nová štatistika poruchovosti ADAC ukazuje nielen to, ktoré autá sa v roku 2023 kazili najčastejšie, ale aj to, či sú skutočne elektromobily spoľahlivejšie. 
  • Rozhovor

    Milovník áut Craig Ramsay o autách, šoférovaní a hokeji: Ako si užil vlajkovú loď Škoda Superb?

  • Craig Ramsay, tréner našej hokejovej reprezentácie, mal ako jeden z prvých na Slovensku možnosť na týždeň otestovať úplne nový model Škoda Superb.

     V exkluzívnom rozhovore pre Škoda Storyboard prezradil, ako sa mu jazdilo, akým je šoférom, čo pre neho znamená svet áut a čo vlastne poháňa prvého muža našej hokejovej reprezentácie? Samozrejme, podelil sa aj o to, ako vidí šance na prípadný úspech jeho zverencov na blížiacich sa hokejových majstrovstvách sveta.