Rozhovor s Robertom Hatalom o Mercedese EQS: Má zmysel kúpiť luxusný elektromobil namiesto tradičnej limuzíny?

EQS od značky Mercedes-EQ už nie je potrebné zvlášť predstavovať, ale má význam povedať si viac o tom, čo obnáša jeho vlastníctvo a aké sú praktické skúsenosti s jeho používaním.
Vydané  Text: 

Advertisement Ľudia sa elektromobility stále boja a je to celkom prirodzené. Majú obavy o dojazd, životnosť batérie aj servisné náklady. Často sú ale to iba predsudky a tie prekonáva nová EQS od značky Mercedes-EQ. Je pravda, že najlepší elektromobil sveta nebude lacný, ale všetky ostatné nepriaznivé vlastnosti elektromobilov prekonal, k tomu pridáva až 10-ročnú záruku na akumulátor (alebo do 250 000 km). O novej EQS sme sa rozprávali s Robertom Hatalom, vedúcim predaja Mercedes-Benz Slovakia – napríklad aj o tom, prečo by mali aj typickí majitelia Triedy S uvažovať práve nad modelom EQS. » Ďalšie podrobnosti o cenách a ponuke výbav pre Mercedes-Benz EQS si môžete prečítať priamo na stránkach spoločnosti Mercedes-Benz Slovakia www.mercedes-benz.sk/eqs

Mercedes-Benz EQS: Ako dosiahol dojazd 770 km a záruku 10 rokov na akumulátor?

V štvrtom príspevku o modeli EQS od značky Mercedes-EQ sa sústredíme na dojazd, energetický a teplotný manažment a špecifiká elektrického pohonu.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.