Test VW TIGUAN 1.5 TSI R-Line DSG: Nepodceňujte SUV s predným pohonom
SUV s predným náhonom a 1,5-litrovým motorom? Neuveril som, kým som nevyskúšal.
Vydané Text: Erik Stríž (Editor príspevku)




Presadnite sem z akéhokoľvek iného auta a do pár minút vám bude jasné, kde čo nájdete

R-Line balík zahŕňa aj športové sedadlá s výraznejším bočným vedením a nápaditým čalúnením


Variabilita par excellence. Nastaviteľné operadlá, možnosť posúvania a sklápania. Čo viac?

Takto vyzerá dobre tvarovaný batožinový priestor. Dno sa dá dať nižšie, keď potrebujete väčšiu hĺbku

Dotykové plôšky na volante rozpoznávajú aj gestá, na stlačenie reagujú zavibrovaním

Tiguan sám parkuje. Pre mnohých je to skvelá pomôcka.

Až počas pandémie som zistil, že lepšie miesto na dezinfekčné utierky neexistuje


Fejkové koncovky výfuku si mohli dizajnéri odpustiť, ale za všetko ostatné majú veľkú pochvalu. Tiguan je pekné auto

Erik Stríž (Editor príspevku)
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk
extra / Trojmestie
Gdansk, Gdyňa a Sopot
zahrievacie kolo / Ford Puma Gen-E