TEST: Vyskúšali sme modernizovaný Citroën C3 so základnou aj najsilnejšou benzínovou motorizáciou! Ktorú si vybrať?
Citroën C3 na Slovensku nepochybne patrí k najobľúbenejším malým automobilom hneď z niekoľkých dôvodov, ktorým sa budeme venovať v tomto porovnávacom teste. Do našej redakcie sa dostali obe benzínové motorizácie inovovaného hatchbacku, a to základný atmosférický trojvalec 1.2 PureTech s výkonom 61 kW (83 k) a jeho silnejšia verzia s turbom a výkonom 81 kW (110 k). Ako sme zistili, každá motorizácia… Prečítať celé
Vydané Text: Peter Orosz



Nové predné sedadlá sú vynikajúce. Nielen komfortné, ale aj pekné na pohľad, horná časť môže byť navyše z praktického syntetického materiálu. Lakťová opierka je však úzka a pôsobí vyslovene lacným dojmom.

Automobilka ušetrila za fyzické tlačidlá a klimatizáciu musíte ovládať cez displej. Ovládanie je zlé aj kvôli pomalým reakciám systému.

Diódová technika predných svetlometov nás potešila. Stretávacie svetlomety svietia lepšie než halogénové, najväčší rozdiel však vidieť v diaľkovom režime.


Za volant sa bez problémov zmestí aj dvojmetrový človek, možnosti nastavenia polohy považujeme za nadštandardné.

Peter Orosz
Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!