Magazín
Dopravná poradňa, servisné témy, zákulisie autopriemyslu alebo prehľady automobilov na našom trhu. V časti Magazín sa venujeme témam, ktoré sú dôležité nielen pre motoristov.
Likvidácia áut nie je iba šrotovanie, ale aj ich rozoberanie a recyklovanie. Ako to prebieha?
Každé nové auto sa spočiatku teší priazni svojho majiteľa, potom druhého, možno tretieho, až napokon ostane v zozname vyradených vozidiel odkázaných na likvidáciu. Ako toto recyklovanie starých áut prebieha a prečo je tak náročné? Čítajte náš článok.
Tehotné za volantom: čo hovorí prax a čo zákon? Zásady, ktoré by ste si mali osvojiť
Tehotenstvo nemusí byť dôvodom, aby ste prestali šoférovať. Vyhnite sa však dohadom, čo môžete a čo už nie.
Viete, čo máte robiť po havárii? (prehľad+video)
Bez ohľadu na to, kto je vinníkom nehody a či ste vodič, pasažier alebo svedok, je vašou povinnosťou správať sa zodpovedne a zúčastnene.
Vyberáme z aktuálneho čísla: Overte si skutočný stav kilometrov
PORADŇA AUTO MOTOR A ŠPORT: Nové februárové vydanie prináša obrovské množstvo testov, jázd, praktických i fascinujúcich tém. Medzi nimi aj návody, ako si overiť skutočný stav kilometrov auta, ktorého kúpu práve zvažujete.
Čo znamenajú označenia na autách? Stručný prehľad tých najdôležitejších značiek
Väčšina z nich je celkom zbytočná a mnohokrát ani samotní majitelia nevedia, čo tie značky znamenajú. Sú však takou samozrejmou súčasťou automobilov, že ich už ani nevnímame.
Ako je to so zmenami v maximálnej povolenej rýchlosti?
Správy o tom, že Slovensko zavedie rovnaké opatrenia ako Francúzsko a zmení maximálnu povolenú rýchlosť z 90 na 80 km/h, sú dnes neopodstatnené.
Plechovka váži 30 kg, dospelý chlap aj 5 ton: preťaženia pri čelnej zrážke sú nepredstaviteľné
Akýkoľvek nezaistený predmet predstavuje počas havárie riziko. Smrtiacou zbraňou sa môže stať aj plechovka s kolou.
V novom Auto Motor a Šport nájdete kompletný prehľad áut na CNG + test Seatu Leon na plyn!
V aktuálnom čísle magazínu Auto Motor a Šport sme sa lepšie pozreli na autá na CNG. Spravili sme prehľad modelov, ktoré u nás môžete kúpiť a otestovali sme skvelý SEAT LEON s motorom TGI, ktorý spaľuje benzín aj CNG.
Švédi vybičovali Kodiaq na 260 koní a 401 Nm. Upravili pritom iba softvér riadenia motora.
Chiptuning vie byť v správnych rukách hotovým zázrakom. Z obyčajného dvojlitrového TDI vie vydolovať ešte o 77 koní viac ako výrobca.
Elektromobilita nie je záchrana ľudstva. Dnes predstavuje vážne riziko pre planétu.
Prírodné zdroje na výrobu elektromobilov sa vyčerpávajú a náhradné univerzálne riešenie nemáme.