Magazín

Škodu vybavíte už aj cez šikovnú aplikáciu / Nehoda za volantom

Kooperativa

Poisťovňa s najväčším počtom zmlúv povinného zmluvného poistenia na Slovensku predstavuje bezkonkurenčné digitálne riešenie, aké tu svojím rozsahom funkcionalít a benefitov doteraz chýbalo. Pre využívanie novej mobilnej aplikácie stačí mať v Kooperative zmluvne uzavretý ktorýkoľvek z produktov poistenia.

„Údaje z poisťovne sa po registrácii do aplikácie automaticky prenesú, čo je v prípade ich rýchleho využitia kvôli vzniknutej škode veľká výhoda. V prípade uzatvoreného PZP alebo havarijného poistenia v Kooperative majú vodiči počas nahlasovania škody automaticky po ruke aj všetky potrebné údaje k svojmu vozidlu či vozidlám,“ vysvetľuje za Kooperativu hovorkyňa Silvia Nosková Illášová.

Formulár máte vyplnený pár klikmi

K urýchleniu nahlásenia udalosti pomáha nielen predvyplnenie všetkých údajov klienta, identifikácia poisteného vozidla, ale aj interaktívne zaregistrovanie miesta a času vzniknutej nehody či inej udalosti.

„V celom procese odpovedáte na niekoľko otázok aplikácie krok po kroku a vyberáte z predvolených možností, prípadne stačí doplniť iba pár údajov. Benefitom je aj rýchle zaslanie kópie vodičského a technického preukazu, a to rovno ich odfotením cez telefón,“ vymenúva výhody zástupkyňa Kooperativy.

Systém umelej inteligencie potvrdí správnosť a čitateľnosť fotiek a tiež ponúkne ako voliteľnú možnosť poslať aj fotografie škody na poškodenom aute a situácie z miesta nehody. Priebeh havárie, resp. záznam k priebehu vzniku škody môžete odoslať aj priamo nahratím hlasovej správy.

Kooperativa

Pomoc pre oboch účastníkov nehody

Mobilná aplikácia vám pomôže aj v prípade, ak nemáte v Kooperative poistené auto (stačí mať s poisťovňou uzatvorenú akúkoľvek zmluvu), ale škodu vám spôsobí iný vodič s uzavretým PZP v Kooperative. V spolupráci s druhým účastníkom môžete využiť tento proces hlásenia havárie rovnako rýchlo a efektívne. Ak dopravnú situáciu zaviníte vy a máte uzavreté v Kooperative havarijné poistenie, v tom prípade si môžete cez aplikáciu uplatniť svoje nároky aj z tejto poistnej zmluvy.

Rovno aj dohodnutie obhliadky a servisu

Výhodou novej aplikácie nie je len rýchlosť nahlásenia nehody, ale aj prehľad o stave likvidácie škody. Informácie, v akom stave sa po odoslanom hlásení nachádza riešenie škodovej udalosti s poisťovňou, máte kedykoľvek po ruke v sekcii Moje škody. Aplikácia pomôže aj s rýchlym zaregistrovaním sa na obhliadku vozidla určením preferovaného miesta obhliadky, ponúkne prehľad zmluvných servisov v okolí a poslúži aj na privolanie pomoci vo forme asistenčných služieb.

„Aplikácia tiež umožňuje zvoliť spôsob, ako si želáte vyplatiť škodu - či na základe rozpočtu alebo opravy, a to doložením faktúry zo servisu,“ dopĺňa hovorkyňa poisťovne.

Aplikácia je dostupná na stiahnutie bezplatne cez platformy Google Play a App Store.