Magazín

Vybrali sme vynikajúce vianočné reklamy na autá: žiadne chytanie za srdce, tieto sú o skvelom humore a kreativite!

Televízia, interiér, nákupné centrá a vôbec každý kút je premnožený reklamami, ktoré na nás vyskakujú doslova z každej strany. Práve preto je pre marketérov výzvou vytvoriť takú reklamu, ktorá aj na dnešnom trhu zaujme natoľko, že si ju niekto pozrie, pochopí ju a dokonca ocení.

Väčšinou sa o to snažia vtipným príbehom, nečakaným koncom alebo inovatívnymi nápadmi. Ponúkame vám výber z tých najlepších reklám automobiliek za posledné roky.


Reklama od Audi stavila na tradičný problém pred Vianocami - problém zaparkovať v nákupnom centre. Urobila to však celkom vtipným spôsobom, ktorý vás pobaví.


Mercedes-Benz prišiel s reklamou s prekvapivým záverom, ktorý sa týka typickej predvianočnej aktivity.


Veľmi originálny koncept reklamy zvolila Kia, ktorá vytvorila svetelnú šou podľa známej vianočnej melódie.


Neboli by to Vianoce bez rozprávok, povedali si tvorcovia reklamy pre značku Škoda a vymysleli príbeh o bezfarebnom aute, ktoré chcelo pomôcť Santovi poroznášať darčeky, za čo bolo odmenené špeciálnym darom od Santu.



Posledná reklama nie je síce úplne vianočná, ale môžeme ju zaradiť medzi zimné reklamy. Kia stavila na známu osobnosť, v tomto prípade na Pierca Brosnana, ktorý má odlišný pohľad na to, ako by malo jeho účinkovanie v reklame vyzerať.