Stellantis
Novinka
17-ročný model porazil Fiat 500e. Toto je TÁ lacnejšia verzia, ktorá príde na Slovensko
Jeho výroba začne už o mesiac vo výrobnom závode Carrozzerie Mirafiori a dokonca roka 2025 plánuje Fiat vyrobiť 5 000 kusov.
TEST Alfa Romeo Junior Hybrid Speciale: „Hello, brother from another mother“. Za menej dostanete viac?
Alfa Romeo Junior je tu! Talianka, ktorá zdieľa súčiastky s Peugeotom, šokuje dizajnom, ale má jeden vážny nedostatok v interiéri.
Už aj najväčší automobilový koncern Európy zatvára továrne. Čo bude so zamestnancami Stellantisu?
Fiat Panda, Opel Mokka aj Alfa Romeo Tonale čelia stopke. Stellantis zatvára továrne, aby udržal rovnováhu.
Konečne nové auto za 15 tisíc eur: Silná odpoveď známej automobilky
Vozidlá citeľne zdraželi. Motoristi, ktorí majú hlboko do vrecka a zároveň chcú nové auto, zúfalo hľadajú vhodné alternatívy.
Batérie sú nová ropa. A ak sa Európa nezobudí, Čína ovládne elektromobily
Európsky šéf Stellantisu varuje, že bez podpory batériového priemyslu sa Európa stane závislou od Číny. Rok 2035 a zákaz spaľovacích motorov môžu ohroziť celé odvetvie.
Jediná automobilka má problém s emisiami. Máte jej auto?
Výrobca áut potrebuje vyriešiť problém s emisiami, na stole už je konkrétna možnosť, o ktorej informujú viaceré médiá.
Rušia autonómne autá? Veľká automobilka narazila na vážne prekážky
Najskôr chceli vyvíjať pokročilé autonómne autá, teraz však otáčajú a údajne zastavujú vývoj už ohláseného projektu.
Koniec spaľovacích motorov? Tieto automobilky vám dlhšie predajú benzínové auto
Automobilky ustupujú od rýchleho prechodu na elektromobilitu. Na skorý koniec spaľovacích motorov to zatiaľ nevyzerá.
Veľká automobilka ponúkne iný druh pohonu, ako chcela. Prečo mení plány?
Opel, jedna z najvýznamnejších nemeckých automobiliek, prekvapil automobilový trh. Rozhodol sa totiž dlhšie vsadiť na spaľovacie motory ako druh pohonu, ktorý mal pôvodne skončiť skôr.
Európske automobilky padajú. Západ stráca kvôli Číne pôdu pod nohami
Európske automobilky strácajú pôdu pod nohami, čínske značky rastú. Budú západní výrobcovia schopní s ňou udržať krok?