Škoda
VIDEO: Slepá ulička, alebo revolúcia? Škoda prezentuje funkcie digitálnej prístrojovej dosky.
Digitálne prístroje v podaní škodovky uvidíme na frankfurtskom autosalóne.
Prvá jazda s modernizovanou Škodou Citigo 1,0 MPI – Dospelý drobec
Najmenšia škodovka na trhu dostala zopár dizajnových zmien, aktualizovala techniku a vydáva sa na jeden zo svojich posledných bojov o zákazníka.
Konečne lacná škodovka? Ľudový automobil by chceli vyvíjať s indickým výrobcom Tata!
Koncern Volkswagen chce vyrobiť dostupné auto. Škodovka dostala za úlohu nadviazať spoluprácu s indickým výrobcom áut.
Škoda Felicia sa vráti ako elektromobil, poznáme aj dátum premiéry!
Felicia bude opäť tvoriť dejiny automobilky Škoda.
Česi definitívne nahradili Slováka Nemcom: šéfom dizajnu Škody je Oliver Stefani z Volkswagenu
Oliver Stefani (53) má pôsobivé portfólio, pracoval pre nemecký Volkswagen. Na pozícii šéfa dizajnu nahradil Jozefa Kabaňa.
Škoda sa pochválila obchodnými výsledkami, tento rok predala už 585-tisíc áut
Nielen Daimler rastie každým polrokom, aj „domáca“ Škoda sa chváli úspechmi. Prvý polrok 2017 sa ukázal ako naozaj silný.
FOTOČLÁNOK – Prehľad odhalených noviniek, ktoré uvidíme vo Frankfurte.
Frankfurtský autosalón sa blíži! Pozrite si prehľad základných noviniek, ktoré uvidíme na výstavisku už 14. septembra.
Nemci si pochvaľujú autá vyrábané na Slovensku, Audi či BMW sú na chvoste rebríčka spoľahlivosti!
Organizácia JD Power opäť hľadala najspoľahlivejšie autá na trhu! Najmenej poruchové modely sa vyrábajú u nás a v Českej republike.
Koľko fliaš sa vojde do kufra nového Karoqu? Viac, ako vypijete za rok.
Je to síce v prvom rade reklama, ale experiment od Škoda Auto poukázal na „schopnosť“ Karoqu niesť aj mimoriadne množstvo športových fliaš.
RETRO TEST Škoda Rapid 135 (1988) – České nebo
Zatiaľ posledné kupé Škody žilo roky v tieni pre svoj „neurodzený" pôvod. Lenže klasické sto dvadsiatky z našich ulíc miznú a čas ukazuje, že charakteristický predok môže vyvolávať v kombinácii so splývajúcou zadnou časťou príjemné estetické pocity aj v prípade modelu, ktorého východiskový typ vznikol vo viac ako 2 miliónoch kusov. Rapid navyše jazdí oveľa lepšie, než si väčšina ľudí myslí.