Nabíjanie
TEST Kia Niro EV Gold: Komplexný spoločník na každý deň. Keď ho vyskúšate, pochopíte…
Po troch rokoch som mal opäť možnosť testovať elektrickú Kiu Niro. Ako sa za ten čas crossover zmenil a čo zostalo rovnaké?
Nabíjanie vs. tankovanie: Oplatí sa ešte nabíjať?
Internetom letia správy, že pre ceny energií sa už prevádzka elektromobilu v porovnaní so spaľovacím autom neoplatí. Je táto panika oprávnená? Čas vytiahnuť kalkulačky
TEST Fiat 500e La Prima: Temperamentný Talian vás očarí na prvý pohľad. Je to skutočne unikátne auto!
Fiat svoj legendárny model 500 na začiatku 20. rokov 21. storočia kompletne zmenil. Prešiel na elektrický pohon a priniesol dizajn, ktorý z neho robí skutočný automobilový šperk.
TEST Kia EV6: Európske auto roka 2022 to v nabitej konkurencii nemá ľahké. Aký je s ňou život v zime?
Otestovali sme Kiu EV6 v zimných mesiacoch. Ako sa znížil dojazd a čo bolo najväčšou slabinou auta?
TEST: Zabudnite na Teslu! Peugeot e-2008 je prototyp dokonalého elektromobilu
Týždeň s elektrickým crossoverom od Peugeotu bol prekvapivo príjemným zážitkom.
TEST MG EHS: Čínsky plug-in hybrid nenecháva európsku konkurenciu chladnou. Aké je jeho dielenské spracovanie?
Otestovali sme čínsky plug-in hybrid MG EHS a prinášame vám naše dojmy. Má sa tradičná konkurencia začať obávať o svoje postavenie?
TEST Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC: Dobrý, lepší, najlepší – ktorý z nich je elektrický Mercedes?
Otestovali sme elektrický Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC. Kto má ešte predsudky voči elektromobilom, nech ich okamžite zahodí. Toto auto vážne stojí za to!
TEST Dacia Spring 45 Comfort Plus dokazuje, že najdrahší neznamená vždy aj najlepší…
Otestoval som Daciu Spring vo výbave Comfort Plus. Po týždni s autom mám zmiešané pocity a mnoho otázok.
TEST: BMW i4 M50: Rýchlik na štvrtej koľaji
Môže byť elektrické kupé naozaj zábavné? Je i4 M50 odpoveďou značky na to, ako bude vyzerať budúcnosť pojmu „radosť z jazdy“?
Nový Opel Astra ako plug-in hybrid? Nebojte sa ísť do toho, môžete ušetriť tisíce
Nový Opel Astra prichádza okrem klasických motorizácií aj s výkonným plug-in hybridným pohonom. Navonok pritom takmer vôbec neupozorňuje na to, že dokáže prejsť až 61 kilometrov na elektrinu a vyslovene tak šetriť peniaze.