Kríza
Automobilky žiadajú, aby zastavili predaj čínskych značiek. Čína je vraj hrozba
Pre tento sektor už Čína nie je o konkurencii v cene alebo o podiele na trhu. V stávke je kontrola nad jeho priemyselnou budúcnosťou.
Rok 2035: Predlženie predaja spaľovacích áut EÚ určite nezachráni. Budúcnosť je smutná, len to ešte nikto nevidí
Nemecko verí, že vyhralo, pretože aj po roku 2035 bude môcť naďalej predávať benzínové autá. Lenže situácia je natoľko vážna, že nikto nevidí realitu.
Desivé priznania! 33% kamionistov priznáva, už aspoň raz dostali mikrospánok! Prídu nové riešenia?
33% kamionistov priznáva, už aspoň raz dostali mikrospánok! Oveľa ich viac priznalo, že jazdia pravidelne unavení. Zaujíma tento problém vôbec niekoho?
Nemecko rázne kričí na Európu. Upravte pravidlá, aby ste zachránili živobytie ľudí
Nemecko rázne kričí na Európu. Nemci totiž, vedia, že ak to takto pôjde ďalej, priemysel v Európe padne na kolená!
Aktualita
Čínska konkurencia likviduje európskych dodávateľov! 70% firiem je na hranici ziskovosti
Európa po výrobe áut začína rýchlo strácať na sile. Ak sa situácia v konkurencieschopnosti rýchlo nezmení, môže toto odvetvie padnúť veľmi hlboko.
Aktualita
Nemecký automobilový priemysel je úplne na dne. Padne aj Slovensko?
Riziko, že najväčšia ekonomika eurozóny opäť upadne do recesie, pretrváva. Nemecký automobilový priemysel je v hlbokej kríze a dopad to bude mať aj na Slovensko.
Aktualita
Zastavenie výroby automobilov v Európe je na spadnutie. Prípadne následky pocíti aj Slovensko
Európsky automobilový priemysel sa zase popálil kvôli závislosti na dodávkach z Číny. Začínajú chýbať čipy a zásoby sa míňajú. Zastavenie výroby je na spadnutie.
Krátka správa
Výrobný závod Kia pri Žiline má problémy a obmedzuje výrobu. Zamestnanci sa obávajú o svoje pracovné miesta
Vo výrobnom závode Kia vládne posledné týždne pochmúrna atmosféra. Automobilka je pod tlakom konzumného trhu a zásobovania v Európe.
Čaká nás automobilový Armagedon? Odborníci varujú pred vlnou bankrotov, situácia je kritická
Európsky automobilový priemysel stojí na okraji útesu. Volkswagen, Stellantis aj Ford naprieč kontinentom obmedzujú alebo dočasne zastavujú výrobu. Dôvodom je slabší dopyt, preplnené sklady a drahá, spomalená transformácia na elektromobilitu. Čo to znamená pre ceny nových áut, dodacie lehoty a pracovné miesta aj na Slovensku?
Prečo je AM rádio v aute pre Slovákov dôležitejšie, ako si myslíte? V kríze môže byť na nezaplatenie
V dobe, keď sa autá čoraz viac spoliehajú na digitálne technológie a internet, sa zdá, že AM rádio je minulosťou. Opak je pravdou.



