Čínske Auta
Značka MG odmietla spolupracovať s Európskou komisiou! Trestom budú najvyššie dovozné tarify zo všetkých čínskych automobiliek
Značka MG bude zápasiť s najvyššími tarifami spomedzi všetkých čínskym automobiliek. Čo to znamená pre slovenské zastúpenie?
AKTUALITA
Zastúpenie čínskej automobilky v Európe končí! Zostanú majiteľom len oči pre plač?
Jedným z dôvodov zatvorenia centrálnej pobočky sú potenciálne sankčné dane na dovoz automobilov z Číny do EÚ.
Autopriemysel / Čínske automobilky
Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte
Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.
Čínske automobilky
Chce si Čína podmaniť Európu? EÚ tvrdí, že má dôkazy o priamych platbách pre čínskych výrobcov elektromobilov
EÚ by mohla zaviesť retroaktívne clá na dovoz čínskych elektrických áut, aby ochránila európskych výrobcov.
Autosalón v Ženeve 2024 naživo
Čo ste inde nevideli: Kuriózne autá zo ženevského autosalónu objektívom nášho fotografa
Nádherné, ale aj kuriózne vyzerajúce automobily a modely pre nás celkom nových značiek. Autosalón v Ženeve privítal viaceré exotické automobilky.
AUTOPRIEMYSEL 2024
Aké nové autá tento rok odhalia automobilky? VEĽKÝ PREHĽAD roku 2024
Čo tento rok predstavia značky VW, Audi, BMW, Citroen, Dacia, FIAT, Mercedes, Peugeot, Škoda a ďalšie?
Autopriemysel
Taliansko za zošrotovanie starého auta zaplatí vyše 13-tisíc eur. Na šrotovné plánuje nevídaný rozpočet, chce podporiť záujem o úplne nové autá
Plán by podporil rodiny s nízkymi príjmami a nákup áut vyrobených v Taliansku.
Autá z Číny
Značka BYD mala v Európe rekordné predaje. Je najväčším otvoreným vyzývateľom americkej Tesly
Predaju vozidiel BYD pomohli agresívne koncoročné zľavy.
AUTOPRIEMYSEL
Čínska automobilka BYD postaví továreň v Maďarsku, má to byť najväčšia investícia v histórii Maďarska. Tisíce pracovných miest môžu využiť aj Slováci
Značka BYD má veľké ambície, do roku 2030 mieni v Európe dosiahnuť až 10-percentný trhový podiel.