Ocenenie imidžu pre Audi

Štúdia, ktorú štyrikrát do roka vypracúva nemecký automotoklub ADAC a odborná univerzita v Gelsenkirchene, hodnotí 33 automobilových výrobcov zohrávajúcich významnú úlohu na nemeckom trhu. Výskum zohľadňuje celý rad kritérií, napríklad imidž a silu značky, spokojnosť zákazníkov, štatistiku poruchovosti, ekologické vlastnosti či kvalitu. Audi dosiahlo najlepší výsledok práve v kategórii imidž, i keď popredné umiestnenie získalo aj v kategóriách hospodárnosť a kvalita.
Ocenenie prevzal predseda predstavenstva Audi Rupert Stadler. „Veľmi ma teší, že som mohol už druhýkrát po sebe prevziať ocenenie Žltý anjel. Práve v takých turbulentných časoch, ako teraz nastali, sa ukazuje dôležitosť sily značky,“ povedal na slávnostnej ceremónii.