PSA sa bojí o svoj imidž

Francúzsky koncern vymyslel projekt nízkonákladového vozidla, ktoré chce predávať aj v rozmaznanej západnej Európe. Teraz sa však bojí o imidž svojich výrobkov značiek Peugeot a Citroën.
Vydané  Text: 

Druhý najväčší výrobca áut v Európe PSA Peugeot Citroën pracuje na novom automobile, ktorý by mal osloviť aj motoristov snažiacich sa čo najviac znížiť náklady na kúpu “približovadla”. Spoločnosť uvažuje tiež nad možnosťou vytvorenia samostatnej značky pre chystané nízkonákladové automobily, pretože sa obáva, že by sa mohlo poškodiť renomé tradičných značiek Peugeot a Citroën. Jej meno vedenie firmy hľadá aj medzi značkami, ktoré už sú vo vlastníctve koncernu, ako napríklad Talbot. Podľa denníka La Tribune koncern PSA postaví novú továreň v niektorej z rozvojových krajín sveta a odtiaľ bude dovážať výrobky do krajín západnej Európy, kde chce s nimi zabodovať v segmente lacných automobilov.








Pokračujte na ďalší príspevok »



Spravodajstvo

Podvodníci a zlodeji si vydýchnu. HAKA oficiálne končí po 7 rokoch. Iniciatívu občanov štát prebrať nechcel, vraj kto by to robil

  • HAKA, občianska iniciatíva, ktorá pomáhala hľadať kradnuté vozidlá, končí. Štefan Farkas a Roman Grožaj projektu venovali niekedy aj 12 hodín denne a bez akéhokoľvek financovania.

     Zaujímali nás dôvody, prečo s projektom končia a čo bude nasledovať. Prikladáme archívny rozhovor so zakladateľom Štefanom Farkasom z mája 2019
  • Redakčný špeciál

    Finále testu AUDI Q8 SUV: Skvelé auto, čo dodať. Sumarizujeme dôvody, prečo by ste si ho mali kúpiť aj vy

  • Audi Q8 SUV je síce športové auto, ale aj rodinné. Je to SUV, ale s estetikou kupé a bezrámovými oknami ulahodí aj oku estéta. No a technologická vyspelosť, to je triumf, ktorý má Audi pripravený pre každého zákazníka bez ohľadu na stupeň výbavy.

     Pozrite sa s nami na tri časti seriálu o Audi Q8 SUV.