Takto vyzerá najlacnejšia Dacia Jogger za 13 550 eur! Čo dostanete za svoje peniaze?

Opäť sme sa hrali v konfigurátore, tentokrát nás zaujímalo najlacnejšie sedemmiestne auto na trhu, Dacia Jogger.
Vydané  Text: 

Dacie sú známe nízkymi základnými cenami, čo sa prirodzene zvyklo odzrkadliť na zozname štandardnej výbavy. V minulosti nemali základné verzie nastaviteľný volant ani nárazníky vo farbe, to sa však s príchodom nových modelov zmenilo. **Za základnú výbavu sa dnes už nemusíte hanbiť, vyzerá k svetu a poskytne zaujímavé prvky,** na ktoré sme si detailne posvietili v konfigurátore. Najväčším prekvapením však pre mnohých bude práve motorizácia. **Jogger sa štandardne dodáva s pomerne živým trojvalcovým turbomotorom 1.0 TCe (74 kW/100 k) v dvojpalivovej verzii s LPG.** Vďaka kombinovanej spotrebe benzínu na úrovni 6 l/100 km a dvom plnohodnotným nádržiam sa budú môcť majitelia tešiť nielen z nízkych prevádzkových nákladov, ale tiež zo samotného dojazdu cez 1 000 km.
Základný Jogger navyše poteší pomerne nízkou pohotovostnou hmostnosťou na úrovni 1 300 kilogramov, vďaka čomu by mohla byť dynamika s trojvalcom pod kapotou ešte stále na dostatočnej úrovni. Skutočnosť, že ide o základnú verziu, neprezrádza Jogger ani pri pohľade na exteriér. Nárazníky sú tentokrát nielen vo farbe vozidla, ale ponúknu tiež efektné oplastovanie či okrasné prvky pripomínajúce chróm. **Nielen efektné, ale tiež mimoriadne funkčné sú štandardne dodávané denné a stretávacie LED svetlomety,** ktoré sú v tomto prípade doplnené aj o samostatné svetlomety do hmly. Pokiaľ ide o samotnú technologickú výbavu, **očakávať môžete 6 plnohodnotných airbagov, systém núdzového brzdenia, asistent rozjazdu do kopca, kľúč s diaľkovým ovládaním, elektrické predné okná, výškovo nastaviteľný volant či svetelný senzor.** Mnohí ocenia tiež praktické strešné lišty alebo 16“ oceľové kolesá.
V porovnaní s drahšími verziami v interiéri nenájdete textilné dekorácie na palubnej doske ani na dverách, ktoré sú vyrobené výhradne z tvrdého plastu. Tak trochu retro pôsobia „tyčinky“ na ovládanie spätných zrkadiel a ako displej vám bude musieť poslúžiť váš mobilný telefón, ktorý môžete prepojiť s autom cez Bluetooth. **Čo však bude každému chýbať, je prítomnosť manuálnej klimatizácie, ktorá je dostupná až za príplatok 500 eur.** Dostupné príplatky pre základnú verziu však nemajú zmysel, pretože **výrazne bohatšia stredná výbava Comfort predstavuje príplatok len na úrovni 800 eur.** Za peniaze navyše získate všetky okná a zrkadlá v elektrike, tempomat, klimatizáciu, multimediálny displej, modulárne strešné lišty alebo parkovacie senzory. S ohľadom na pomerne malý príplatok stráca základná verzia akýkoľvek zmysel, pretože za spomínaných 800 eur navyše získate už skutočne plnohodnotne vybavené auto.

Máme slovenské ceny DACIE JOGGER! Najlacnejšia verzia stojí menej ako 14-tisíc!

Importér značky Dacia práve dnes zverejnil cenník najnovšieho modelu značky s názvom Jogger. Dacia Jogger je novodobé rodinné MPV, avšak namiesto tradičného a podľa mnohých menej vzhľadného vonkajšieho dizajnu karosérie je crossoverom. V štandardnom vyhotovení ponúkne päť miest na sedenie, ale sedemmiestna verzia je za príplatok len 700 eur. Výška tohto poplatku sa vzťahuje nielen na základnú... Prečítať celé




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.