Akú značku áut naozaj chcú Slováci? Najrýchlejšie rastúcou je Kia, jej predaje u nás vzrástli o 32 percent!

Kia sa stáva čoraz častejšie voľbou Slovákov pri kúpe nového auta.
Vydané  Text: 
Často informujeme o tom, ako sa automobilke Kia darí na medzinárodných trhoch. Napríklad [augustové predaje poukázali na silu modelu Sportage](https://www.autoviny.sk/reportaze/122795/najpredavanejsia-je-odchadzajuca-kia-sportage-znacka-v-auguste-predala-vyse-32-tisic-kusov-aj-napriek-prichodu-novej-generacie) a celkový globálny rast automobilky o 1,1 percenta. To, čo sa zdá byť na prvý pohľad málo, je v skutočnosti zásadný skok vpred – najmä s ohľadom na aktuálnu situáciu na medzinárodných trhoch s novými automobilmi. Najnovšie čísla platné pre Slovensko sú ale podstatne pôsobivejšie. Trh s predajom nových automobilov u nás vzrástol o 25,2 7,4 percenta (v porovnaní s prvými ôsmimi mesiacmi 2020), no predaje značky Kia až o 32,4 percenta. Juhokórejská automobilak tak prekonala trhový priemer a momentálne jej patrí štvrtá trhová pozícia s trhovým podielom 9,2 percenta. Tieto čísla robia z Kie najrýchlejšie rastúcu značku nových automobilov na Slovensku počas tohto roka.

NOVÁ KIA CEED: Čo sa zmenilo, kedy sa začne vyrábať na Slovensku a za koľko?

Facelift tretej generácie Kie Ceed priniesol nielen estetické, ale aj funkčné vylepšenia, dokonca sa modernizovala aj ponuka motorizácií.

Prikladáme oficiálnu správu Kia Sales Slovakia: * **Údaje ZAP potvrdzujú, že Kia je na Slovensku najrýchlejšie rastúca značka za prvých 8 mesiacov roku 2021 spomedzi top 10 najpredávanejších značiek osobných automobilov na Slovensku** * **Predaje značky Kia vzrástli o 32,4 %, kým trh vzrástol o 7,4** * **Trhový podiel 9,2 % a stabilná 4. najpredávanejšia značka** Podľa oficiálnych údajov, ktoré zverejnilo Združenie automobilového priemyslu (ZAP), dosiahla Kia na Slovensku za prvých 8 mesiacov roku 2021 trhový podiel 9,2 %. Trh osobných automobilov na Slovensku vzrástol celkovo o 7,4 % v porovnaní s prvými ôsmimi mesiacmi roku 2020, kedy pre pandémiu COVID-19 boli zatvorené showroomy na celom území. Nárast značky Kia v rovnakom období predstavoval 32,4 %, pričom od začiatku roka sa podarilo predať 4 866 kusov osobných vozidiel v porovnaní s 3 676 kusmi v prvých ôsmych mesiacoch minulého roka. Tieto predajné čísla a percentuálny nárast profilujú značku Kia ako najrýchlejšie rastúcu značku spomedzi top 10 najpredávanejších značiek na Slovensku, ktoré predávajú osobné vozidlá. K rastu predaja prispel najmä model Ceed s predajom 1 751 kusov, ktorého predaje sa zvýšili medziročne o 21 %, nasledoval ďalší model zo slovenskej produkcie, obľúbená Kia Sportage, z ktorej sa predalo 1 101 kusov vozidiel, čo predstavuje medziročný nárast 47 %. Trojicu najobľúbenejších modelov uzatvára kompaktný model Rio, ktorý si zakúpilo 659 zákazníkov a neuveriteľný medziročný nárast až 61 % zaznamenal zástupca B-SUV segmentu, model Stonic. **Marián Hoffer, generálny riaditeľ Kia Sales Slovakia**, pri tejto príležitosti uviedol: „*Som rád, že zákazníci zachovali značke Kia priazeň a že v čase, keď sa automobilový sektor začína zotavovať z pandémie môžeme poskytnúť našim zákazníkom širokú paletu modelov bez dlhej čakacej lehoty. Od transformácie značky, ktorou sme prešli začiatkom roka sme zaznamenali najrýchlejší nárast predaja. To svedčí o sile a pripravenosti novej značky Kia uspokojiť potreby svojich zákazníkov. S výhľadom na záver roka predpokladám, že vďaka uvedeniu elektromobilu EV6, modernizovanej rade Ceed a celkom novej generácii SUV, Kia Sportage, značka Kia ešte viac upevní svoju pozíciu na Slovensku*.“

Kia zverejnila podrobnosti o tom, ako sa používa jej EV6: 528 km na jedno nabitie a 80% za 18 minút

Plne elektrické vozidlo Kia EV6 sľubuje majiteľom zážitok z vlastníctva, pretože predstavuje elektromobil, ktorý je ideálnou alternatívou každodennej mobility.

Inzercia

Inzercia

Inzercia

Inzercia








Pokračujte na ďalší príspevok »