EXKLUZÍVNE: Interiér nového Sandera vám vyrazí dych! Pozrite si prvú fotografiu

Nové Dacie s nízkymi cenami prekvapivo nepreberajú kľúčové dizajnové princípy od Renaultu, ako sa pôvodne na internete špekulovalo, namiesto toho sa vydali vlastnou cestou prirodzenej evolúcie súčasného dizajnového manuálu. **Logan, Sandero i jeho terénne vyhotovenie Stepway tak dostanú unifikovanú prednú masku a uniformné grafické podpisy predných svetlometov,** ktoré vzdialene pripomínajú tie od značky Volvo. Dacia hovorí o svetelnom… Prečítať celé
Vydané  Text: 

Nové Dacie s nízkymi cenami prekvapivo nepreberajú kľúčové dizajnové princípy od Renaultu, ako sa pôvodne na internete špekulovalo, namiesto toho sa vydali vlastnou cestou prirodzenej evolúcie súčasného dizajnového manuálu. **Logan, Sandero i jeho terénne vyhotovenie Stepway tak dostanú unifikovanú prednú masku a uniformné grafické podpisy predných svetlometov,** ktoré vzdialene pripomínajú tie od značky Volvo. Dacia hovorí o svetelnom podpise v tvare štylizovaného písmena Y. Samozrejme, podobnosť s Volvom tu definitívne končí. Dacia zatiaľ neukázala ani interiéry nových modelov, no internetom začala kolovať neoficiálna fotografia prezrádzajúca vzhľad palubnej dosky. Pôjde o skutočnú revolúciu čo sa dizajnu aj kvality použitých materiálov týka. **V rámci šetrenia a unifikácie však novinka prevezme niektoré prvky z modelu Duster** ako napríklad radiacu páku, kľučky dverí či samotný volant.
Zásadnou novinkou je umiestnenie displeja multimediálneho systému nad palubnú dosku. **Toto riešenie môže u konzervatívnejších zákazníkov Dacie vyvolať zmiešané reakcie.** Užívateľov však môže tešiť prítomnosť moderného operačného systému EasyLink. Veľkým krokom vpred má byť samotná technika, na ktorej budú nové Sandero a Logan postavené. Nás najviac teší moderná platforma CMF-B, ktorá zabezpečí lepšie jazdné vlastnosti aj vyššiu pasívnu bezpečnosť. **Motorizácie by mali kopírovať ponuku modelu Renault Clio** a istým prekvapením môže byť aj použitie elektronickej parkovacej brzdy v tak cenovo dostupnom aute. Hovorí sa tiež o bezkľúčovom prístupe a štartovaní alebo sledovaní mŕtveho uhla. Ďalšie fotografie a podrobnosti o tretej generácii modelov budú k dispozícii už čoskoro, 29. septembra 2020. ### Nová Dacia Logan (modelový ročník 2021) [GALLERY id=30920] ### Nová Dacia Sandero (modelový ročník 2021) [GALLERY id=30921] ### Nová Dacia Sandero Stepway (modelový ročník 2021) [GALLERY id=30922]

Test Dacia Logan MCV Stepway s 0,9-litrovým motorom: Veľmi dobre!

Ak ste nad Daciami doteraz ohŕňali nos, prečítajte si náš test modelu Logan MCV Stepway a možno svoj názor prehodnotíte.




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.