Autoviny.sk opäť navštívilo vyše pol milióna reálnych čitateľov, viac ako 787-tisíc krát

Otvorene prezentujeme čísla našej sledovanosti, pretože k vám chceme byť celkom otvorení. V júni 2020 sme opäť zaznamenali návštevnosť na úrovni vyše 787-tisíc, z čoho reálni používatelia tvorili viac ako pol milióna. Ďakujeme vám!
Vydané  Text: 
Tento rok je pre titul Autoviny.sk veľmi úspešný. Zodpovedá dlhododobému trendu v uplynulých troch rokoch, odkedy sme vo vydavateľstve začali na online titule pracovať intenzívne. Časopis auto motor a šport vychádza stále a vychádzať bude, Autoviny.sk predstavujú jeho internetovú alternatívu s doplnkovým bohatším obsahom. Pred mesiacom sme zverejnili [údaje sledovanosti za máj 2020](https://www.autoviny.sk/novinky/121230/rekordne-autovinysk-su-najcitanejsi-auto-moto-web-na-slovensku), ktorý pre nás znamenal pokorenie magickej hranice pol milióna reálnych čitateľov. V júni sme túto hranicu pokorili opäť. ### Suma sumárum za jún V mesiaci jún 2020 náš web Autoviny.sk navštívilo celkovo **504 699 reálnych čitateľov** (RU). Mnohí čitatelia sa v priebehu mesiaca vrátili aj niekoľkokrát, celkový **počet návštev** (relácií) je tak **787 136**. Náš web si nerazí cestu násilného vytvárania page views (PV), preto máme aj primeraný **počet zobrazených stránok, a to 1 086 377**. Popri týchto číslach nás veľmi tešia aj ďalšie dve, ktoré svedčia o tom, že čitatelia u nás trávia čas zmysluplne a obsah skutočne čítajú a sledujú. **Miera okamžitých odchodov dosahuje za uvedené obdobie 8,34 percenta** a priemerný strávený čas návštevy sú takmer dve minúty. V dobe instantných informácií a potreby zaujatia čitateľa počas prvých piatich sekúnd je tento údaj veľmi cenný. Významný je tiež údaj, že až 92,77 percenta našich čitateľov je zo Slovenska, zvyšné percentá sú z Českej republiky (1,83%), Nemecka (1,27%) a Rakúska (1,09%). Nasledujú USA a európske krajiny s menej ako jedným percentom. Predpokladáme, že sa jedná o Slovákov žijúcich v zahraničí.
Screenshot: Čísla sledovanosti titulu Autoviny.sk v júni 2020 (Google Analytics) >Chceme sa vám týmto v mene celého redakčného tímu poďakovať za vašu priazeň, komentáre, lajky, zdieľania a celkovú podporu. ### Nie clickbait, ale poctivá publicistika, správy a testy áut [V editoriáli z konca minulého roka](https://www.autoviny.sk/novinky/120502/najcitanejsie-clanky-roku-2019-problemy-na-stk-nove-opatrenia-z-eu-srotovne-a-vodicaky-zdarma) som opäť verejne pripomenul, že na našom webe nechceme pútať pozornosť čitateľov prostredníctvom lacných nadpisov, v ktorých je avizovaná otázka, na ktorú však čitateľ nedostane v článku odpoveď. Toto je podstata clickbaitu, ktorý naďalej odmietame. Dbáme na to, aby boli naše nadpisy primerané, vyvážené a predovšetkým, aby sa čitateľ v článku vždy dozvedel odpovede na otázky, ktoré ho zaujímali. Tento náš prístup prináša svoje ovocie. Jednoznačne na našom webe v priebehu posledných mesiacov (a tiež v júni) vedie klasická publicistika, v rámci ktorej publikujeme aj legislatívnu poradňu v kontexte auto-moto problematiky. Najčítanejšie články za mesiac jún 2020 sú tak o tom, prečo by ste nemali tankovať po takzvanom prvom cvaknutí tankovacej pištole, že zelená karta v doterajšej podobe od 1. júla 2020 končí, že ako vyzerá Škoda Octavia po najazdení 666-tisíc kilometrov v Holandsku, či môžeme ponechávať doklady od vozidla v zaparkovanom aute a tiež úspech zaznamenal náš exkluzívny článok o tom, že sa slovenskí tuningoví nadšenci hromadne sťažujú na policajta, ktorý im odoberá EČV priamo na mieste kontroly. Veľký čitateľský úspech mal tiež článok od kolegu Michala Čabaia o tom, ako „nešťastne“ v Českej republike umiestnili radar, ktorý vyniesol lokalite milióny korún na pokutách. Odkazy na uvedené články prikladám nižšie:

Tankovali ste naftu alebo benzín a zahodili bloček? Radšej ho nájdite (aktualizácia)

Odkladanie bločkov po tankovaní palivá má zmysel nielen pre firmy, ktoré si tieto položky dávajú do nákladov.

### Doplnkové projekty Popri webstránke www.autoviny.sk a Facebook stránke [auto motor a šport – AUTOVINY.sk](https://www.facebook.com/automotorasport) vydavateľstvo Motor Media CS úspešne prevádzkuje YouTube kanál [auto motor a šport Slovensko](https://www.youtube.com/channel/UCWK4pJk9hZmUEG91y4df27g) a [účet na Instagrame](https://instagram.com/automotorasport). Pravidelne pripravuje motoristickú rubriku pre Nový Čas a v máji 2020 spustil digitálne predplatné magazínu auto motor a šport. Na vlastnej subdoméne tiež Autoviny.sk prevádzkujú vlastné [testy pre autoškoly](https://autoskola.autoviny.sk/) a početné „[zábavné kvízy](https://autoskola.autoviny.sk/kvizy)“ pre fanúšikov auto-moto priemyslu.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



Bezpečná a pohodlná cesta autom na dovolenku

  • Cestovanie na dovolenku autom prináša slobodu a flexibilitu. Možnosť spontánneho zastavenia sa na krásnych miestach, objavovanie menej známych lokalít a možnosť preskúmať krajinu vlastným tempom sú len niektoré z výhod tohto spôsobu cestovania.

     Avšak, aby bola cesta bezpečná a pohodlná, je dôležité venovať pozornosť aj dôkladnej príprave a plánovaniu.  Ak aj vy patríte k milovníkom cesty autom, v tomto článku sa pozrieme na dôležité aspekty prípravy na dovolenku autom a tipy, ako zvýšiť bezpečnosť na ceste.