Hyundai i30 Fastback N Line: ceny a sériová výbava pre Slovensko

Spustenie predaja Hyundai i30 Fastback N Line výrobca podmienil nielen uvádzacou zľavou, ale aj skutočne hodnotou výbavou.
Vydané  Text: 

Hyundai i30 Fastback zaujal asi každého, kto sa kedy posadil za jeho volant. Mňa osobne obzvlášť, čo som sa netajil odprezentovať v redakčnom teste pre auto motor a šport. A keď prišla aj športovo ladená verzia i30 N (hatchback), už nikto nemohol pochybovať o tom, že mantinely značky Hyundai sú nadobro posunuté k prémiovosti a športovosti. Popri rodinne zameraných modeloch kórejská automobilka dokázala, že má motošport v krvi a je preto logické, že chce na tento úspech nadviazať edíciami N Line. V tomto prípade sa jedná o motoricky konvenčné verzie modelov, ale s dizajnom výrazne inšpirovaným špeciálmi N a s pestrou technologickou výbavou. Tá v i30 Fastback N Line je skutočne veľmi pôsobivá.

Výber z aktuálneho čísla: Jazda na Hyundai i30N

Vraziť medzi etablovanú konkurenciu s tým, že predtým ste takýto silný hatchback nemali, chce nielen odvahu, ale aj know-how. Hyundai i30N má obe zložky!

Slovenské zastúpenie Hyundai najnovšie zverejnilo cenník a katalóg modelu i30 Fastback N Line. i30 Fastback L Line sa predáva výhradne s motorom 1,4 T-GDi N LINE, ktorý je konfigurovateľný s 6° manuálnou alebo 7° automatickou prevodovkou. Maximálny výkon je v oboch prípadoch rovnaký, 103 kW (140 k), ale za automatické radenie si priplatíte takmer dvetisíc eur. Za verziu s manuálnou prevodovkou pritom zaplatíte 20 890 eur, respektíve po zohľadnení aktuálnej zľavy minimálne 19 390 eur. Cena konvenčného i30 Fastback začína na úrovni 16 090 eur, za ňu ale dostanete motor 1,0 T-GDi 88 kW a 6° manuál. Za 1.6 T-GDi zaplatíte 16 790 eur, čo je stále o 2 600 eur menej ako za verziu N Line.

### Sériová výbava i30 Fastback N Line je prekvapivo rozsiahla: * N Line bodykit (športové nárazníky, zadný difúzor, dvojitá koncovka výfuku) * Predné projektorové svetlomety so statickým prisvecovaním zákrut * LED denné svetlá s funkciou parkovacích svetiel * Zadné LED svetlá * Asistent na rozjazd do kopca HAC * Systém autonómneho núdzového brzdenia AEB a systém varovania pred čelným nárazom FCWS * Systém sledovania únavy * Automatické udržanie vozidla v jazdnom pruhu LKAS * Výškovo a pozdĺžne nastaviteľný kožený volant * Kovové pedále a športová radiaca páka * Vyhrievanie predných sedadiel a vyhrievaný veniec volantu * Prístrojová doska Supervision so 4,2″ LCD farebným displejom * Automatická dvojzónová klimatizácia * Tempomat s obmedzovačom rýchlosti * Predné a zadné parkovacie senzory * Cúvacia kamera * Rádio s 8″ farebným LCD a RDS a služby Apple CarPlay/Android Auto * Pneumatiky 225/40 R18, zliatinové disky * 5-ročná záruka **Za tieto technológie a doplnky si ale stále musíte priplatiť (a nie málo):** * Predné FULL LED svetlá so statickým LED prisvecovaním zákrut (900 €) * Panoramatické strešné okno (1 200 €) * Metalíza (500 €) * Kožené čalúnenie (900 €) * Smart Pack (inteligentný kľúč so štartovacím tlačidlom, alarm, imobilizér, kľučky s osvetlením, dažďový senzor) (600 €)

Hyundai i30 Fastback aj vo verzii N Line! Pozrite si oficiálne fotografie:

Recept je pritom úplne rovnaký ako v prípade klasického päťdverového hatchbacku, ktorý bol vo verzii N Line len prednedávnom uvedený na náš trh. **Tento špeciálny balíček výbavy je navrhnutý pre ľudí, ktorí túžia po športovom vzhľade, no k bežnému jazdeniu nepotrebujú extrémne výkonný motor.** Novinka má po dizajnovej stránke veľmi blízko k ostrej verzii i30... Prečítať celé

Inzercia

Inzercia

Advertisement




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.