Najvyhľadávanejšie automobilové značky na internete? Na prémiovky zabudnite!

Azda každého fanúšika automobilov zaujímajú tie najluxusnejšie či najrýchlejšie vozidlá na planéte. Obyčajní ľudia sú však pri výbere áut oveľa skromnejší, čo sa odzrkadlilo aj na štatistike britskej poisťovne Veygo. **Celkom 7,8 milióna ľudí si každý mesiac v internetovom vyhľadávači zisťuje informácie o vozidlách Toyota.** Druhé miesto obsadila ďalšia japonská značka. Automobilku Honda si vyhľadáva až… Prečítať celé
Vydané  Text: 
Azda každého fanúšika automobilov zaujímajú tie najluxusnejšie či najrýchlejšie vozidlá na planéte. Obyčajní ľudia sú však pri výbere áut oveľa skromnejší, čo sa odzrkadlilo aj na štatistike britskej poisťovne Veygo. **Celkom 7,8 milióna ľudí si každý mesiac v internetovom vyhľadávači zisťuje informácie o vozidlách Toyota.** Druhé miesto obsadila ďalšia japonská značka. Automobilku Honda si vyhľadáva až 7 miliónov ľudí mesačne, tretie miesto obsadil Ford so 6,4 miliónmi za mesiac. **Toyota sa tiež ukázala ako najpopulárnejšia v najväčšom počte krajín – v 57 z celkových 171 analyzovaných.** Z prieskumu ďalej vyplýva, že najčastejšie ľudia vyhľadávajú tie automobily, o ktorých nákupe reálne uvažujú. Existujú však aj výnimky. V krajinách ako Venezuela, Nepál či Bangladéš totiž obsadil prvé miesto **taliansky výrobca superšportových áut Lamborghini.** A čo Slovensko? Automobilka Škoda stráca postavenie aj na webe, kde ju predbehol najväčší rival z korejského polostrova, Hyundai.

TOP 10

1. Toyota 2. Honda 3. Ford 4. Hyundai 5. BMW 6. Volkswagen 7. Mercedes-Benz 8. Nissan 9. Audi 10. Renault




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!





Pokračujte na ďalší príspevok »