Priznania automechanikov: naopak nasadené brzdy či používanie lepiacich pások

Zozbierali sme niekoľko priznaní automechanikov z internetu. Niektoré pobavia, nad inými budete krútiť hlavami.
Vydané  Text: 

Na internetovom portáli Quora ľudia prevažne na úrovni diskutujú na rôzne témy. Vždy niekto položí otázku a registrovaní členovia sa snažia čo najpravdivejšie odpovedať, pričom ich odpovede hodnotí verejnosť. Vďaka tomuto systému môžete nájsť odpovede na mnohé otázky, s ktorých nachádzaním vám zvyčajne nepomôže ani Google. Samostatnou kategóriou sú témy o automobiloch. Keď niekto položí otázku, vyroja sa stovky špecialistov a pseudoodborníkov, ktorí zaručene poznajú správnu odpoveď, hoci si ju v praxi nikdy neoverili. Jedna z otázok, ktoré nedávno na Quore padli, je tá, akú najväčšiu chybu spravili mechanici pri opravách áut. Výber niektorých priznaní mechanikov z tejto stránky, ale aj niekoľkých ďalších, vám teraz ponúkame preložené do slovenčiny. **Ťažko posúdiť, ktoré z nich sú skutočné a ktoré vznikli iba s účelom upútania pozornosti a lajkov kdesi na internete**. #### #1 Vymenil som časť motora na nesprávnom aute. Rovnaký model, rovnaká farba aj rok výroby, podobný problém – iba nesprávne auto. #### #2 Bežne opravujem poškodené potrubia Duck Tape páskami #### #3 Nasadil som rozvodový remeň naopak, až kolega prišiel na to, prečo to stále nefungovalo
#### #4 Oprava zadného pomocnému rámu na Toyote RAV4 prvej generácie. V garáži som zničil viac ako opravil, to auto je peklo. #### #5 Pri výmene pneu som zabudol dotiahnuť matice na pravom prednom kolese, klient mi potom volal, že mu koleso odpadlo počas jazdy, vylomilo lem blatníka a poškodil sa disk. #### #6 Aditívum pre benzín naliaty do naftového auta… stáva sa. #### #7 Brzdové doštičky som nasadil naopak. Ten zvuk pri brzdení bol nenormálny, ale prešli sme 60 míľ (96 km).
#### #8 Je to síce nevhodné, ale účtujem si aj dva-trikrát viac času, ako bolo reálne trvanie opravy. #### #9 Filtre… často zabúdam na výmenu filtrov. Zatiaľ sa ale nikto nesťažoval.




Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.