Nové BMW 8 pôsobí zavalitým dojmom. Dáva tak svetu jasne najavo, že domovom pre toto elegantné kupé budú diaľnice. Pri cestách naprieč kontinentom má svojho majiteľa rozmaznávať nielen výnimočným luxusom, ale aj palubnými technológiami. Nebudú chýbať voliteľné laserové svetlomety, stabilizátory bočného preťaženia či aktívne natáčanie zadných kolies. Tieto systémy bude nová osmička potrebovať najmä v zákrutách, váži totiž 1 965 kilogramov. Štandardné kupé navyše meria až 4 843 mm na dĺžku a 1 902 mm na šírku. Verzia M850i xDrive je ešte o 8 mm dlhšia.

Z interiéru sa môže nie jednému fanúšikovi Greenpeace zatočiť hlava. Takmer všetko je zabalené do prvotriednej kože a nechýba ani kovový obklad stredového tunela. Ku kreatívnej explózii však nedošlo a interiér v nás nevyvolal zásadné emócie.

Automobilka nezabudla zverejniť ani zopár informácií o motorizáciách. Na dvanásťvalec môžete zabudnúť, vrcholom bude verzia M850i xDrive s osemvalcovým benzínovým motorom. Maximálny výkon dosahuje slušných 390 kW a 750 Nm krútiaceho momentu. Budúci majitelia sa tak môžu tešiť na zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy, maximálnu rýchlosť však obmedzili na 250 km/h. Pre odchovancov JRD bude v ponuke aj naftový šesťvalec s nižším výkonom (235 kW). Oba agregáty dostanú osemstupňovú dvojspojkovú prevodovku od firmy ZF a štandardom tiež bude elektronický pohon všetkých štyroch kolies xDrive.