Nový Mercedes SUV EQE oficiálne: Funkčný dizajn a luxusný interiér má už v základnom balení
Očakávaný model elektrického SUV od Mercedesu je konečne odhalený. Predpovede o „lacnejšom SUV EQS“ sa naplnili, hoci o cene zatiaľ nevieme nič.
Vydané Text: Erik Stríž






Interiér Mercedes-Benz SUV EQE (2022)

Interiér Mercedes-Benz SUV EQS



EQE 350+ SUV | EQE 350 4MATIC SUV | EQE 500 4MATIC SUV | ||
Náhon | na zadné kolesá | na všetky kolesá | na všetky kolesá | |
Elektrický stroj (elektrické stroje) | Typ | Permanentne aktivované synchrónne elektromotory (PSM) | Permanentne aktivované synchrónne elektromotory (PSM) | Permanentne aktivované synchrónne elektromotory (PSM) |
Výkon | kW | 215 | 215 | 300 |
Krútiaci moment | Nm | 565 | 765 | 858 |
Systémové napätie | Volty | 400 | 400 | 400 |
Palubná nabíjačka (sériovo/na želanie) | kW | 11/22 (USA: 9,6) | 11/22 (USA: 9,6) | 11/22 (USA: 9,6) |
Max. výkon nabíjania jednosmerným prúdom | kW | 170 | 170 | 170 |
Nabíjanie jednosmerným prúdom: max. dojazd po 15 minút[6] (WLTP) | km | 220 | 220 | 220 |
Vozidlo | ||||
Dĺžka/šírka/výška | mm | 4 863/1 940/1 686 | 4 863/1 940/1 686 | 4 863/1 940/1 686 |
Rázvor | mm | 3 030 | ||
Priemer otáčania (bez riadenia zadnej nápravy/s riadením zadnej nápravy 10°) | m | 12,3/10,5 | 12,3/10,5 | 12,3/10,5 |
Objem batožinového priestoru VDA [7] | L | 520/580 – 1 675 | 520/580 – 1 675 | 520/580 – 1 675 |
Prípustná hmotnosť prívesu | kg | 750 | 1 800 | 1 800 |
Spotreba a dojazd[8] | ||||
Spotreba elektriny (WLTP) | kWh/100 km | 21,8 – 17,7 | 22,5 – 18,5 | 22,7 – 19,0 |
Emisie CO₂ (WLTP) | g/km | 0 | 0 | 0 |
Dojazd (WLTP) | km | 480 – 590 | 459 – 558 | 460 – 547 |
Inzercia
Aktualita, Bev, Ecomoto, Ecomoto.sk, Elektromobil, Ev, Mercedes, Mercedes Eqe, Mercedes Suv Eqe, Mercedes-Benz, Mercedes-Eq, Nový Model, Slovensko, Správy

Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk