PRVÝ TEST Mercedes EQE: Jedno auto, dve verzie, dva svety
Prvé jazdy s Mercedesom EQE ukázali, že elektromobilita je zábavná a má obrovský potenciál. Dojazd až takmer 640 kilometrov na jedno nabitie je zase silným lákadlom aj pre ľudí, ktorí doteraz nad elektrickým autom ohŕňali nos.
Vydané Text: David Hecl


Dizajn napnutého luku Mercedesu EQE dokonale zapadá do kontrastu výzdoby domov v Čičmanoch.

Kratšie previsy karosérie a prepracovaná predná časť sú jedným z rozdieľov oproti EQS.

Komfortný interiér vás doslova pohltí. Dokonalé odhlučnenie zamedzí akémukoľvek prístupu aerodynamickému hluku alebo hluku od vozovky. Interiér môže mať dve prevedenia. Na obrázku je dizajn odkazujúci na Triedu S. Za príplatok vo verzii 43 AMG je k dispozícii aj MBUX Hyperscreen.

Displej pred vodičom zobrazuje všetky potrebné informácie. Je konfigurovateľný ako v iných modeloch značky.

EQE 43 AMG je čo sa týka riadenia a nastavenia podvozku úplne iným autom. Klasické EQE 350+ je orientované na pohodlie, AMG zase vsádza na emócie.

Nenápadne ako dravec na love. EQE je silné výkonovo, no nezaostáva ani emocionálnym dizajnom.

V budúcnosti sa dočkáme ešte vákonnejšieho AMG s prívlastkom 53 4MATIC+.
Inzercia
Amg, Dojmy, Elektro, Elektromobil, Eqe, Eqe 350+, Eqe 43 Amg, Mercedes, Mercedes-Amg, Mercedes-Benz, Mercedes-Eq, Prvé Jazdy, Recenzia, Test

David Hecl
Momentálne študujem 3. stupeň vysokoškolského štúdia FEI STU. Medzi moje najväčšie záľuby patria moderné technológie a svet automobilizmu. Nebojím sa elektromobility, no taktiež nepohrdnem ani vôňou čerstvého benzínu. Svet sa neustále mení a s tým aj autá, ktoré sú čoraz viac komplexnejšie. Práve túto zmenu budem sledovať s vami! Azda ako každý fanúšik motorizmu, si vždy poriadne oddýchnem pri sledovaní Formula 1.