Testy
Každý týždeň testujeme niekoľko vozidiel, aby sme vám pravidelne prinášali testy tých najhorúcejších noviniek, ale aj celkom bežných modelov, ktoré môžete kupovať aj ako jazdenky.
Praktický švihák / Minitest Škoda Kamiq Monte Carlo 1.0 TSI 7 DSG
Škoda vo výbave Monte Carlo zahrala na vizuálnu strunu a praktický Kamiq odela do páčivej červenočiernej kombinácie. So stredne silnou motorizáciou z ponuky nezaostáva ani po stránke jazdných vlastností.
Posledné puzzle / TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDi
Už sme mali v redakcii všakovaké verzie modelov SsangYong, no stále tu bola jedna neznáma: ako jazdia s manuálnou prevodovkou? Konečne máme odpoveď.
Prvý test BMW M3 Competition Touring M xDrive. Die ultimative Maschine.
Verzia M3 sa od ostatných modelov radu 3 líši už na prvý pohľad tým, že má odlišné svetlomety aj celú prednú masku.
TEST: Akú má trojvalec v novej Astre reálnu spotrebu? Zisťovali sme v meste aj na diaľnici
Je nová Astra naozaj „Ultimate“ auto, ako značí nápis na vnútornej strane dverí?
TEST: Subaru Solterra v teréne, aký by väčšina áut nemala šancu zvládnuť. Elektrické 4×4 funguje, pomáha si technickými vychytávkami
Prechod značky Subaru na elektrický pohon nemusí nutne obnášať aj stratu pôvodného charakteru.
TEST Volkswagen Tiguan 1.5 TSI evo2 6G: Rozumná voľba s novým motorom poteší najmä cenou.
Čo musí spĺňať ideálne rodinné auto? Malo by byť úsporné, priestranné a predovšetkým bezpečné. To všetko spĺňa aj Volkswagen Tiguan s modernizovaným motorom 1.5 TSI pod kapotou.
Z Košíc do Bratislavy len za 20 €? Jazda Mercedesom bola lacnejšia než lístok na vlak
Mercedes-Benz B250e vyniká komfortným podvozkom, priestranným interiérom a prekvapivo nízkou spotrebou.
TEST Citroën C5 X PHEV: Skvelý podvozok, interiér a lacná prevádzka sú silné argumenty. Cena môže vyletieť až na 50-tisíc
Ak uvažujete nad kúpou Citroënu C5 X, prečítajte si naše skúsenosti s týmto automobilom.
TEST Xiaomi 13: Vlajková loď strednej triedy alebo stredná trieda vlajkových lodí?
Xiaomi 13 je telefón, ktorý sa nachádza na rozmedzí dvoch kategórií. Stále je to vlajková loď značky, no na absolútnu špičku stráca.
Test Kia Picanto X-Line 1.0 T-GDi: Toto auto si nás získalo všetkých
73 kilowattov, manuálna prevodovka, tri valce s objemom necelý jeden liter a hmotnosť ľahko prevyšujúca jednu tonu. To je základ zábavného auta do mesta, ktoré si nás totálne získalo.