Téma
Čo znamenajú číselné kódy na vodičskom preukaze? Prekvapivo aj úpravy na vozidle, dáva to zmysel
Na vodičskom preukaze musí byť aj to, čo tam možno nechcete.
Vybrali sme ideálne rodinné auto na dovolenku. 5 argumentov pre Mitsubishi Eclipse Cross PHEV
Nejde len o spotrebu paliva, ale aj bezpečnosť, komfort a praktické záležitosti.
Dvojitá plná čiara ako ju poznáme skončila, čoskoro sa zmení aj význam jednej plnej čiary / Aký bol rozdiel medzi jednou a dvojitou plnou čiarou?
Aktualizované. Motoristi sa musia zmieriť s novým obmedzením. Pôvodne malo platiť už teraz, prechodné obdobie sa však predĺžilo.
Ťažné zariadenia: Ako ich prihlásiť, koľko to stojí a zvládnem to aj sám?
Podľa niektorých auto bez ťažného zariadenia ani nie je auto. Svojím spôsobom s tým môžeme súhlasiť, pretože automobil je v prvom rade dopravný prostriedok, ktorý má prepravovať osoby a náklad. Užitoční pomocníci však vyžadujú aj byrokratické úkony, investície a údržbu.
Skryté výhody diaľničnej známky, o ktorých motoristi vôbec nevedia
Služby diaľničnej patroly sú bezplatné aj pre motoristov, ktorých vozidlá boli od kúpy diaľničnej známky oslobodené.
Máte riadne vyplnený riadok 12 na svojom vodičskom preukaze? Čo znamenajú číselné kódy?
Neznalosť zákona neospravedlňuje. Ak nemáte riadok 12 riadne vyplnený, mali by ste vec riešiť.
Na takýchto križovatkách prednosť sprava neplatí, aj keď nemajú značky regulujúce prednosť v jazde
Dopravná poradňa: Ak je jedna z ciest vedúcich do križovatky vyústením obytnej zóny, pravidlo pravej ruky neplatí. Predmetom sporu pritom môže byť skutočný tvar križovatky.
Pokuta za trúbenie je realitou. Zákon ho dovoľuje použiť len v dvoch prípadoch
Za neoprávnené použitie klaksóna hrozí pokuta.
Zamrznutá ručná brzda. Čo robiť? Po jednej z metód zaplače auto aj peňaženka
Auto vám v zime dokáže pripraviť nemilé prekvapenie: napríklad, že ste už mali stáť v zápche do práce a namiesto toho riešite zamrznutú ručnú brzdu doma na parkovisku.
Poliaci vybrali 7 najhorších jazdených dízlov, ktoré sa predávajú aj u nás
Výrobcovia vyrábajú motory, ktoré slúžia dlho a počas veľkého kilometrového nájazdu. Lenže nie všetky aspekty reálneho používania možno simulovať počas vývoja, preto sa po najazdení 100- až 150-tisíc km či po 8 až 10 rokoch začnú prejavovať inak nepodstatné konštrukčné nedostatky.