Inzercia
![Advertisement](https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimp/N8913.3433282MOTOR_MEDIA/B32343018.399474348;dc_trk_aid=591014939;dc_trk_cid=218556250;ord=[timestamp];dc_lat=;dc_rdid=;tag_for_child_directed_treatment=;tfua=;gdpr=${GDPR};gdpr_consent=${GDPR_CONSENT_755};ltd=;dc_tdv=1?)
Inzercia
![Advertisement](https://ad.doubleclick.net/ddm/trackimp/N8913.3433282MOTOR_MEDIA/B32343018.399474348;dc_trk_aid=591014939;dc_trk_cid=218556250;ord=[timestamp];dc_lat=;dc_rdid=;tag_for_child_directed_treatment=;tfua=;gdpr=${GDPR};gdpr_consent=${GDPR_CONSENT_755};ltd=;dc_tdv=1?)
Polovodiče
Nových modelov s analógovým prístrojovým štítom je na trhu čoraz menej, viacerí výrobcovia už pri vývoji nových generácií s klasickými „budíkmi“ dokonca vôbec nepočítajú. **O to viac nás prekvapila správa automobilky Peugeot, ktorá oznámila návrat klasického analógového prístrojového štítu do populárneho modelu 308.** Francúzi predsa patrili k najväčším digitálnym priebojníkom a ako prví prišli s ovládaním väčšiny funkcií cez… Prečítať celé