Mewa Textil-Service: široká ponuka služieb, osobné poradenstvo a medzinárodné odborné skúsenosti
Bratislava, apríl 2025 Prečo tráviť drahocenný čas a iné zdroje koordináciou viacerých poskytovateľov služieb, keď to môžete urobiť oveľa efektívnejšie? Spoločnosť Mewa ponúka svojim zákazníkom komplexné služby v oblasti textilného manažmentu. To zahŕňa nielen pravidelné poskytovanie prevádzkových textílií, ale aj ich ekologickú údržbu, starostlivosť o ne a individuálne poradenstvo. Od malých remeselníkov až po veľké priemyselné podniky –… Prečítať celé
Vydané Text: Redakcia
Bratislava, apríl 2025
Prečo tráviť drahocenný čas a iné zdroje koordináciou viacerých poskytovateľov služieb, keď to môžete urobiť oveľa efektívnejšie? Spoločnosť Mewa ponúka svojim zákazníkom komplexné služby v oblasti textilného manažmentu. To zahŕňa nielen pravidelné poskytovanie prevádzkových textílií, ale aj ich ekologickú údržbu, starostlivosť o ne a individuálne poradenstvo. Od malých remeselníkov až po veľké priemyselné podniky – Mewa dodáva nielen opakovane použiteľné čistiace textílie ale aj rohože absorbujúce oleje.
Optimalizované procesy pre vyššiu efektivitu
Vedenie spoločnosti tak získa viac času na vlastné dôležité úlohy. Priamy úžitok z toho majú aj zamestnanci: Spoločnosť Mewa zabezpečuje kontrolu zásob čistiacich utierok a rohoží absorbujúcich olej, ako aj profesionálne pranie znečistených prevádzkových textílií. To zahŕňa aj prevzatie povinností v oblasti ochrany životného prostredia. Administratívna práca a logistické problémy sa tak minimalizujú. To je citeľná úľava pre všetkých zúčastnených.
Regionálna blízkosť a digitálna flexibilita
„Mewa kombinuje medzinárodné odborné znalosti s regionálnou prítomnosťou – prostredníctvom 51 pobočiek v celej Európe. Tento osobný servis dopĺňajú digitálne riešenia, ako napríklad zákaznícky portál „myMewa“, ktorý umožňuje nepretržitú dostupnosť. Zákazníci si tu môžu kedykoľvek prezerať a prispôsobovať objednávky a posielať servisné požiadavky svojim kontaktným osobám. Pre tých, ktorí uprednostňujú priamu komunikáciu, je v pracovných dňoch k dispozícii telefonické poradenstvo pre zákazníkov. „Naša sila tu spočíva v kombinácii digitálnej dostupnosti a osobnej komunikácie. Týmto spôsobom zaručujeme našim zákazníkom efektívnosť a spoľahlivosť,“ vysvetľuje Elena Holanová, konateľka spoločnosti Mewa na Slovensku.
Spoločnosť Mewa chce svojim zákazníkom ponúkať služby, ktoré spĺňajú ich potreby. (Fotos: Mewa)
O spoločnosti Mewa
Skupina Mewa pôsobí v celej Európe a je jedným z popredných poskytovateľov komplexných služieb v oblasti firemného textilu. Sortiment výrobkov sa zameriava na čistiace utierky a pracovné a ochranné odevy pre priemysel, obchod, stravovanie a zdravotníctvo. B2B služby zahŕňajú poradenstvo, poskytovanie, starostlivosť, opravy a výmenu textílií v súlade s certifikovanými normami kvality, hygieny a bezpečnosti. V celej Európe nosí pracovné odevy Mewa viac ako 1,1 milióna zamestnancov a približne tri milióny používajú na čistenie strojov a zariadení opakovane použiteľné utierky Mewa. Rodinná spoločnosť s 51 pobočkami a približne 6 000 zamestnancami zásobuje viac ako 200 000 B2B zákazníkov. Obrat v roku 2023 bol 896 miliónov eur. Spoločnosť Mewa bola založená v roku 1908 a je priekopníkom v oblasti udržateľných textilných služieb. Podniková stratégia je dôsledne zameraná na udržateľnosť. Spoločnosť Mewa získala niekoľko ocenení za svoju orientáciu na zákazníka a za riadenie kvality a zdrojov.
Ďalšie informácie:
- mewa.sk
- x.com/Mewa_SK
- mewa.sk/tlac/
- facebook.com/mewacz
- instagram.com/mewa_textilservice
- linkedin.com/company/mewa-textil-management