Nový model

Nové MG3: Malé auto s automatickou prevodovkou a zvlášť nízkou spotrebou

Už o niekoľko týždňov sa začne predávať MG3, ktoré ponúkne nízku spotrebu, automat a 7-ročnú záruku.

Nebezpečne vyzbrojený konkurent pre malé autá mieri k nám, koľko bude stáť?
Vydané Text: 

MG odhalilo nový malý hatchback MG3. Tento priamy konkurent Škody Fabia, Toyoty Yaris či Kia Rio k nám dorazí na prelome mája a júna.

Ponúkne nízku spotrebu, podľa slov výrobcu nadštandardnú dynamiku a sedemročnú záruku.

Prevodovka je automatická a má iba tri stupne. Je to dané tým, že v rýchlostiach do 80 km/h by vozidlo malo jazdiť iba na elektromotor.

Inzercia

Inzercia

Usporiadanie celého hybridného systému potom umožňuje najrôznejšie režimy fungovania, pre užívateľov ale bude dôležitá spotreba.

Tá kombinovaná by mala byť 4,4 l/100 km.

Nebezpečne nabitá MG3 smeruje na náš trh.

Inzercia

Inzercia

Malé autá v ohrození?

Automobilka MG  predstavila nový malý hatchback MG3 ešte na ženevskom autosalóne. 

Celé označenie prezentovaného vozidla je MG3 Hybrid Plus, z čoho je zrejmé, že ide o hybridný automobil.

Čínsko-britská automobilka rozhodne nemá s týmto vozidlom malé ambície, pretože podľa tlačovej správy  mieri vozidlo na najvyššie priečky predajnosti v kategórii podobne malých hatchbackov.

MG zatiaľ neoznámilo, koľko bude táto novinka stáť, čo bude celkom kľúčové.

Iba sotva by lojálny zákazník Škody či Toyoty prešiel k čínskemu výrobcovi, keby nebol motivovaný veľmi dobrou cenovou ponukou. Očakávať by sme teda mali veľmi rozumné čiastky, ale uvidíme.

Pokiaľ ide o ostatné stránky modelu, MG3 toho ponúka naozaj veľa.

Nová MG3 má čo ponúknuť, otázne je aká bude cena – tá bude zverejnená už čoskoro.

Zaujímavý výkon strieda nevýhoda skromného batožinového priestoru

Predovšetkým je to hybridný pohon kombinujúci benzínovú tisícpäťstovku a dva elektrické motory.

Podobné usporiadanie poznáme z plug-in hybridu MG EHS.

Systémový výkon predstavuje nanajvýš 195 koní, čo umožňuje malému hatchbacku dosahovať pomerne zaujímavú dynamiku.

Šprint na 100 km/h prebehne za osem sekúnd.

MG3 je hatchback dlhý 4,1 m, takže to nie je celkom najmenšie auto.

Elektrifikovaný pohon si však vybral daň v podobe malého batožinového priestoru, ktorý ponúka iba 293 litrov.  Fabia disponuje objemom 380 l.

Výbava má byť veľmi bohatá. Štandardom je dvojica displejov, navigácia alebo klimatizácia, vo vyšších výbavách nebude chýbať syntetická koža, parkovacie kamery, asistenčné systémy MG Pilot a ďalšie.

Predstavujeme nové MG4 XPower: SILA PREKVAPENIA!

TEST Škoda Fabia Monte Carlo: Dôkaz, že Fabia by si zaslúžia verziu RS…








ODPORÚČANÉ


Poradca pri kúpe

Stále príťažlivejšia ponuka / Jeep Avenger

  • Jeep Avenger prišiel minulý rok na európsky trh s čisto elektrickým pohonom. Odvtedy sa situácia posunula a dnes dostanete toto kompaktné SUV aj s čisto benzínovým a mild hybridným motorom a už aj spojenie spaľovacieho motora s automatickou prevodovkou.

     Odomkli sme celý článok z auto motor a šport č. 6/2024 
  • Test motocykla

    Ako pierko / Yamaha RayZR

  • Ak hľadáte malé, ľahké a obratné premiestňovadlo do mesta, prichádza Yamaha s niečím, čo vás môže zaujať. Navyše nestojí veľa peňazí a o jeho spoľahlivosti vôbec netreba pochybovať.

      
  • Servis

    Nevydržali ani 100 000 km: Desať najhorších áut v teste odolnosti

  • Uvažujete nad kúpou nového auta a jeho dlhodobá spoľahlivosť je pre vás kľúčová? Potom by ste mali poznať výsledky nemeckých testov dlhodobej odolnosti áut. Nedopadli dobre ani pre nemecké značky.

     Dlhodobým testom odolnosti prešlo viac ako 100 áut.