Nový model

Nové MG3: Malé auto s automatickou prevodovkou a zvlášť nízkou spotrebou

Už o niekoľko týždňov sa začne predávať MG3, ktoré ponúkne nízku spotrebu, automat a 7-ročnú záruku.

Nebezpečne vyzbrojený konkurent pre malé autá mieri k nám, koľko bude stáť?
Vydané  Text: 

MG odhalilo nový malý hatchback MG3. Tento priamy konkurent Škody Fabia, Toyoty Yaris či Kia Rio k nám dorazí na prelome mája a júna.

Ponúkne nízku spotrebu, podľa slov výrobcu nadštandardnú dynamiku a sedemročnú záruku.

Prevodovka je automatická a má iba tri stupne. Je to dané tým, že v rýchlostiach do 80 km/h by vozidlo malo jazdiť iba na elektromotor.

Usporiadanie celého hybridného systému potom umožňuje najrôznejšie režimy fungovania, pre užívateľov ale bude dôležitá spotreba.

Tá kombinovaná by mala byť 4,4 l/100 km.

Nebezpečne nabitá MG3 smeruje na náš trh.

Inzercia

Malé autá v ohrození?

Automobilka MG  predstavila nový malý hatchback MG3 ešte na ženevskom autosalóne. 

Celé označenie prezentovaného vozidla je MG3 Hybrid Plus, z čoho je zrejmé, že ide o hybridný automobil.

Inzercia

Inzercia

Čínsko-britská automobilka rozhodne nemá s týmto vozidlom malé ambície, pretože podľa tlačovej správy  mieri vozidlo na najvyššie priečky predajnosti v kategórii podobne malých hatchbackov.

MG zatiaľ neoznámilo, koľko bude táto novinka stáť, čo bude celkom kľúčové.

Iba sotva by lojálny zákazník Škody či Toyoty prešiel k čínskemu výrobcovi, keby nebol motivovaný veľmi dobrou cenovou ponukou. Očakávať by sme teda mali veľmi rozumné čiastky, ale uvidíme.

Pokiaľ ide o ostatné stránky modelu, MG3 toho ponúka naozaj veľa.

Nová MG3 má čo ponúknuť, otázne je aká bude cena – tá bude zverejnená už čoskoro.

Zaujímavý výkon strieda nevýhoda skromného batožinového priestoru

Predovšetkým je to hybridný pohon kombinujúci benzínovú tisícpäťstovku a dva elektrické motory.

Podobné usporiadanie poznáme z plug-in hybridu MG EHS.

Systémový výkon predstavuje nanajvýš 195 koní, čo umožňuje malému hatchbacku dosahovať pomerne zaujímavú dynamiku.

Šprint na 100 km/h prebehne za osem sekúnd.

MG3 je hatchback dlhý 4,1 m, takže to nie je celkom najmenšie auto.

Elektrifikovaný pohon si však vybral daň v podobe malého batožinového priestoru, ktorý ponúka iba 293 litrov.  Fabia disponuje objemom 380 l.

Výbava má byť veľmi bohatá. Štandardom je dvojica displejov, navigácia alebo klimatizácia, vo vyšších výbavách nebude chýbať syntetická koža, parkovacie kamery, asistenčné systémy MG Pilot a ďalšie.

Predstavujeme nové MG4 XPower: SILA PREKVAPENIA!

TEST Škoda Fabia Monte Carlo: Dôkaz, že Fabia by si zaslúžia verziu RS…









Pokračujte na ďalší príspevok »



LÁSKA NA PRVÝ AJ DRUHÝ POHĽAD

Ideálne vyváženie hodnoty a ceny / Dlhodobý test Kia Ceed 1.5 T-GDi 6MT Sport

  • Neverte im, keď tvrdia, že potrebujete prémiové auto, aby ste si splnili sny. Každému záleží na cene, nenechajte sa preto zahanbiť tým, že cielene hľadáte nové auto s najlepším balansom ceny, hodnoty, techniky a estetiky.

     Kia Ceed je stálicou, ktorá je overená, obľúbená a vytrvalo na poprednej pozícii, pokiaľ ide o ponúkanú výbavu vzhľadom na cenu - dokonca aj v stupni výbavy s názvom Sport. Foto: Juraj Hrivnák
  • Výpadok Slovensko.sk

    Portál Slovensko.sk má problém, elektronicky so štátom cez Chrome a Edge nevybavíte nič. Návod, ako to obísť

  • Kto chcel využiť týždeň so sviatkom na to, aby si vybavil záležitosti, ktoré od neho vyžaduje štát, má smolu. Portál Slovensko.sk naďalej trápia výpadky pre najčastejšie používané prehliadače internetu.

     Riešenie spočíva v nainštalovaní alternatívnych prehliadačov Opera alebo Firefox. 
  • Slovensko

    Vyvlastňovanie je štandardný inštitút, ktorý spomína aj ústava, tvrdí rezort dopravy pri zákone o strategických investíciách

  • V priebehu apríla rezort dopravy vykonal kroky, ktoré povedú k rýchlejšej a bezpečnejšej preprave nielen na východe Slovenska.

     Parlament schválil zákon o strategických investíciách a na rozvoj verejnej dopravy v regiónoch sa vyčlenilo 350 miliónov eur. Sporným miestom má byť ľahšie dostupné vyvlastňovanie.