PREDSTAVENIE

Predstavujeme nové MG4 XPower: SILA PREKVAPENIA!

Zrýchlenie z 0 na 100 km/h pod 4 sekundy? Zadržte dych, bude to riadna jazda plná adrenalínu a prekvapení.

Jedným z nich bude nepochybne fakt, že sedíte v elektrickom MG4, aj keď s provokatívnym prívlastkom: XPower.
Vydané  Text: 

Model MG4 pri svojom príchode prekvapil úplne všetkých. Bežnú verejnosť svojím ľúbivým, nenáročným dizajnom a vynikajúcou spotrebou, tú odbornú zas skvelými jazdnými vlastnosťami podporenými zadným náhonom a deaktivovateľným ESP. To bol však ešte len začiatok. Privítajte nový model MG4 XPower, ktorý vám okorení život zdrvujúcim výkonom a ešte zábavnejšími jazdnými vlastnosťami!

Upravený interiér: Športové sedadlá potiahnuté Alcantarou vám poskytnú skvelú oporu v zákrutách. Kontrastné prešívanie červenou niťou udáva kabíne tú správnu atmosféru.

ZABÁVAJTE SA! Tlmiče a pružiny prešli úpravami pre ešte zábavnejšie jazdné vlastnosti a priamejšie reakcie na riadenie. Zadná náprava dostala elektronicky riadený samosvorný diferenciál pre ešte lepšiu trakciu a kontrolovateľnosť pri bleskových výjazdoch zo zákrut. Vďaka rýchlemu nabíjaniu sa na nabíjačkách určite nezdržíte dlho.

POHON: Celkový výkon 320 kW (435 k) pochádza z dvoch elektromotorov. Predné kolesá poháňa 150 kW (204 k) elektromotor, zadné zas elektromotor s výkonom až 170 kW (231 k). Celkový krútiaci moment dosahuje hodnotu 600 Nm! Energia pochádza zo 64 kWh batérie. Pri pokojnom tempe to stačí na dojazd 385 km.

VYRAZÍ VÁM DYCH: Zrýchlenie na 100 km/h trvá iba 3,8 sekundy. K dispozícii je systém Launch Control.

VÝKONNÉ BRZDY: O spoľahlivé zastavenie sa stará nielen účinná rekuperácia, ale aj výkonný brzdový systém s 345 mm prednými kotúčmi a charakteristickými oranžovými strmeňmi, ktoré sa pekne vynímajú za športovými 18-palcovými kolesami. Brzdná dráha zo 100 km/h meria iba 33,9 metra. To je úroveň superšportových áut! A cena? Od 43 200 €! Záruka je 7 rokov.

Inzercia

Inzercia

 

 

Inzercia




Vždy som túžil pracovať s autami a tento sen sa mi splnil v tej najdokonalejšej podobe. A nevyužil som ho len na to, aby som sa mohol voziť po meste. Chcel som autám rozumieť a vedieť ich čo najlepšie ovládať. Tak som si ako prvé auto kúpil staré BMW 328i. Po rokoch úprav (auta aj šoféra 🙂 ) som s ním na Slovakia Ringu už naháňal oveľa novšie a silnejšie autá. Vždy ma fascinovala jazda na hrane a tak na okruhu trávim čo najviac času. Či už pre zábavu, alebo občas ako inštruktor. Autá nehodnotím len podľa infotainmentu a objemu kufra, ale najmä podľa charakteru, techniky a jazdných vlastností. Obľúbené autá? Toyota GT86, Mazda MX-5, BMW M3 a Porsche 911 GT3.