Aktuality

Citroën má nové logo, vrátil sa k verzii spred 100 rokov

Nové logo Citroen 2022

Automobilky vždy prechádzali a stále prechádzajú vývojom, ktorým reagujú na celosvetové trendy. Niekedy automobiloví výrobcovia upravujú celý svoj názov, avšak dnes je zmysluplnejšie meniť už iba logo, korporátnu identitu a názov si ponechať kvôli rozpoznateľnosti na trhoch.

V uplynulom období svoje logá a imidž menili viaceré automobilky, spomeňme značky Škoda, Volkswagen, Daciu, Renault, KIA, Peugeot či Toyota.

Najnovšie k zmene loga pristúpila aj ďalšia francúzska značka. Pre Citroën však nejde o nič revolučné, veď takto za 103 rokov vystriedala až 10 rôznych log.

Nové logo Citroen 2022

Teraz sa automobilka vracia k logu, ktoré má esteticky aj dizajnovo najbližšie k tomu celkom pôvodnému od zakladateľa Andreho Citroëna z roku 1919.

Nové logo je dvojrozmerné a minimalistické, má sa lepšie využívať v digitálnej komunikácii. Zmeny sa budú týkať aj predajcov, pretože spolu s logom automobilka mení aj korporátnu identitu. Viac sa bude zameriavať na logo a na dve nové typické farby - „upokojujúcu“ modrú Monte Carlo a „energickú a výraznú infračervenú“. Modrá sa objaví aj na nových modeloch, zatiaľ čo červená sa primárne použije v detailoch.

Azubi Cars Škoda
Erik Stríž je motoristický novinár, šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk

Mohlo by vás zaujímať


Najnovšie zo sekcie