Z hľadiska predajov ide o obrovský hit, pričom automobilka v roku 2021 predala niečo vyše 361 000 kusov modelu CR-V. Predáva sa tak dobre, že aj napriek všetkým problémom okolo dodávateľského reťazca a nedostatku čipov sa Honde podarilo v roku 2022 pustiť do sveta o takmer 23 000 kusov viac než predtým. V prípade tak dôležitého modelu nemohla Honda nechať nič na náhodu a nová generácia prichádza na scénu s tým najlepším, čo značka v súčasnosti ponúka.
Elegantne sa natiahli aj rozmery karosérie. Novinka je o niečo dlhšia (+7 cm), širšia (+1 cm) a poteší aj väčším rázvorom (+4 cm). Samotnú kabínu aj A-stĺpik však posunuli viac dozadu, vďaka čomu získala nová generácia zaujímavý šmrnc. Barokové tvary sú preč, novinka je atletickejšia a športovejšia. Podľa nás vyzerá super!

Čerešničkou na torte majú byť nové ozdobné prvky pre verzie Sport a Sport Touring, ktoré celku dodajú ešte agresívnejší štýl vďaka drobnostiam ako sú lesklá čierna mriežka chladiča, obdĺžnikový výfuk či inak tvarované nárazníky.
Podobne ako exteriér, aj kabína novej generácie preberá prvky z modelu Civic. A výsledok? Na prvý pohľad je jasné, že vzhľad pôsobí o niečo decentnejšie a luxusnejšie než predtým. Pri každej novej Honde zvykneme chváliť dizajnérov za ponechanie fyzických tlačidiel pre klímu a rádio, v prípade novej CR-V to našťastie nie je inak.
Pokiaľ ide o technické parametre, nové CR-V disponuje výrazne tuhšou karosériou – torzná tuhosť narástla o ďalších 15 %, čo sa priaznivo prejaví na jazdných vlastnostiach alebo, keď na to dôjde, aj na pasívnej bezpečnosti.

V ponuke budú nateraz dve motorizácie, a to základný hybridný štvorvalec 1,5 l s výkonom 190 koní, ktorý už poznáme aj z nového Civicu. Výbavy Sport a Sport Touring sa pochvália preplňovaným 2,0 l motorom s Atkinsonovým cyklom. Jeho výkon je na úrovni 204 koní a asistovať mu budú dva elektromotory. Poteší tiež krútiaci moment 335 Nm už od prvej otáčky (vďaka elektromotorom). Všetky motorizácie sa už tradične spoľahnú na prevodovku CVT prispôsobenú hybridnému pohonu.