Svetový pohár WTCR venuje 15 000 eur pre nemocnicu v Dunajskej Strede

Podujatie OMV MaxxMotion WTCR – FIA Svetový pohár cestovných automobilov, ktoré 10. a 11. októbra navštívilo okruh SLOVAKIA RING, ponúklo okrem skvelých športových zážitkov a pretekov ešte niečo navyše: vďaka programu #RaceToCare promotéra tohto medzinárodného seriálu sa vyzbieralo 15 000 eur pre Nemocnicu s poliklinikou v neďalekej Dunajskej Strede.
Vydané  Text: 

Promotér seriálu Eurosport Events spustil tento rok program #RaceToCare, ktorý mal svoje pokračovanie aj na našom podujatí WTCR Race of Slovakia. Eurosport Events venuje na každom podujatí po jednom eure za každý odjazdený kilometer v kvalifkácii a pretekoch, a to za každého jazdca, ktorý absolvuje celú sezónu. Výslednú sumu doplnia aj dobrovoľné príspevky od pretekárov a ďalších členov „WTCR rodiny“. **Peniaze potom putujú do neďalekej nemocnice, v prípade SLOVAKIA RINGU do Nemocnice s poliklinikou v Dunajskej Strede.** Pretekársky víkend u nás vygeneroval 15 000 eur. Francúz Yann Ehrlacher (Cyan Racing Lynk & Co) – priebežný líder seriálu WTCR o programe #RaceToCare povedal: „Tento pretekársky rok je ako žiaden predtým. **Pandémia ovplyvnila životy všade na svete.** Za to, že môžem pretekať, vďačím aj všetkým ženám a mužom zdravotníckych organizácií a zariadení po celom svete. Rodina WTCR sa im chce poďakovať aj programom #RaceToCare – pretože teraz je aj na nás, aby sme pomohli.“
Druhý muž priebežného poradia a človek s najväčším počtom víťazstiev v histórii WTCR – Argentínčan Esteban Guerrieri (ALL-INKL.COM Münnich Motorsport) zase povedal: „Rodina WTCR chcela spraviť niečo, aby sa aj vám poďakovala za starostlivosť, takže tiež venujem po jednom eure za každý pretekársky kilometer.“ “Sme naozaj radi, že sme podujatie tohto svetového významu mohli u nás zorganizovať, samozrejme za prísnych hygienických opatrení, a zároveň prezentovať svetový motoršport zo Slovenska aj divákom na TV obrazovkách do celého sveta. **O to zvlášť nás teší iniciatíva promotéra, vďaka ktorej sa v rámci nášho podujatia vyzbierali finančné prostriedky** pre našu najbližšiu nemocnicu ako podpora pre boj s pandémiou Covid-19” dodal Pavel Čulík, generálny riaditeľ okruhu SLOVAKIA RING.




Automobilový priemysel čelí najťažšej skúške od samotného vzniku. Vysporiadať sa musí nielen s novými technológiami, reguláciou či elektrickou revolúciou, ale aj s čoraz častejším prehodnocovaním významu a dôležitosti automobilov v našich životoch. Ako to celé nakoniec dopadne, zatiaľ nie je známe. Transformácia sa však ešte len začína a budem veľmi rád, keď sa na túto cestu vyberiete spolu so mnou. Držte si klobúky!





Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.