Aktuality

Nahliadnite do zákulisia výroby BMW X7: Takto vyzerá konštrukčná dokonalosť

Lídreskú pozíciu v rodine X novinka získava vďaka rozmerom s dĺžkou 5 151 mm, šírkou 2 000 mm, výškou 1 805 mm a s rázvorom 3 105 mm. Špecifickým prvkom je mimoriadne veľký znak BMW na kapote, moderné spracovanie typických bavoráckych obličiek/ľadviniek a prakticky na zem kolmá predná maska. Zadné svetlomety spája chrómová lišta známa z limuzíny BMW radu 7.

Štandardne sa veľké SUV dodáva s 20-palcovými diskami, za príplatok predajcovia ponúknu 21- a 22-palcové kolesá.

Fanúšikov skutočných spaľovacích motorov poteší, že X7 saponúka vždy s pohonom xDrive a radovými 6-valcovými motormi. Manuálna prevodovka, samozrejme, nepripadá do úvahy ani len náhodou. Nové BMW X7 sa štandardne dodáva so 4-zónovou klimatizáciou, na želanie aj s 5-zónovou klimatizáciou so samostatným ovládaním pre tretí rad sedadiel. Na želanie dodávaný balík Ambient Air obsahuje ionizáciu vzduchu.

BMW Live Cockpit Professional s digitálnym stredovým displejom Control Display a s plne digitálnou prístrojovou doskou patrí do štandardnej výbavy. Oba displeje majú uhlopriečku 12,3 palca. Mimoriadne pútavým detailom je volič automatickej prevodovky pripomínajúci brúsený drahokam, ten sme videli už pri najnovšom BMW X5.

Interiér obsahuje tri rady sedadiel, každé s vlastným polohovaním. Tri rady sedadiel sú pritom štandardom! V tejto 7-miestnej verzii sa dajú sedadlá posúvať v rozsahu 14,5 centimetra.

Vodič si hneď od začiatku predaja nového modelu BMW X7 môže upraviť svoje vozidlo podľa vlastného vkusu aj prvkami z ponuky exkluzívnych prvkov obsiahnutých v ponuke BMW Individual.

BMW X7 zatiaľ na stránke slovenského importéra nemá uvedenú cenovku.

Modely BMW X7 dostupné pri začiatku predaja v Európe

Technológia benzínových motorov BMW TwinPower Turbo obsahuje prepĺňanie, vstrekovanie paliva High Precision Injection, plne variabilné časovanie ventilov VALVETRONIC a ovládanie vačkového hriadeľa Double-VANOS. Medzi technológiami pre naftové motory sa nachádzajú prvky ako prepĺňanie a priame vstrekovanie common-rail s piezo vstrekovačmi. Všetky motory posielajú svoj výkon do 8-stupňovej automatickej prevodovky Steptronic. Všetky motory nového modelu BMW X7 požiadavky emisnej normy Euro 6d-TEMP.

Automobil ponúkne úplne novú generáciu pohonu všetkých štyroch kolies xDrive, spolupracuje s dynamickým ovládaním stability Dynamic Stability Control (DSC) a v prípade, že si to aktuálne podmienky nevyžadujú, môže všetko výkon smerovať iba na zadné kolesá, čo zníži spotrebu paliva. Súčasťou štandardnej výbavy modelu BMW X7 M50d je aj zadný diferenciál M Sport a v spojení s balíkom Off-Road modelu BMW X7 xDrive50i dopĺňajú športové vlastnosti pohonného reťazca.

BMW X7 (2019) - Exteriér, interiér, detaily

BMW X7 xDrive40i:

Benzínový radový 6-valcový motor, 8-stupňová prevodovka Steptronic.
Zdvihový objem: 2 998 cm3,
Výkon: 250 kW (340 k) pri 5 500 – 6 500 ot./min.,
Maximálny krútiaci moment: 450 Nm pri 1 500 – 5 200 ot./min.
Zrýchlenie (0 – 100 km/h): 6,1 sekundy,
Najvyššia rýchlosť: 250 km/h.
Kombinovaná spotreba paliva: 9,0 - 8,7 l/100 km,
Kombinované emisie CO2: 205 - 198 g/km,
Emisná norma: EU6d-TEMP.

BMW X7 xDrive30d:

Radový 6-valcový naftový motor, 8-stupňová prevodovka Steptronic.
Zdvihový objem: 2 993 cm3,
Výkon: 195 kW (265 k) pri 4 000 ot./min.,
Maximálny krútiaci moment: 620 Nm pri 2 000 – 2 500 ot./min.
Zrýchlenie (0 – 100 km/h): 7,0 sekundy,
Najvyššia rýchlosť: 227 km/h.
Kombinovaná spotreba paliva: 6,8 – 6,5 l/100 km,
Kombinované emisie CO2: 178 – 171 g/km,
Emisná norma: EU6d-TEMP.

BMW X7 M50d:

Radový 6-valcový naftový motor, 8-stupňová prevodovka Steptronic.
Zdvihový objem: 2 993 cm3,
Výkon: 294 kW (400 k) pri 4 400 ot./min.,
Maximálny krútiaci moment: 760 Nm pri 2 000 – 3 000 ot./min.
Zrýchlenie (0 – 100 km/h): 5,4 sekundy,
Najvyššia rýchlosť: 250 km/h.
Kombinovaná spotreba paliva: 7,4 – 7,0 l/100 km,
Kombinované emisie CO2: 193 – 185 g/km,
Emisná norma: EU6d-TEMP.

Mohlo by vás zaujímať


Najnovšie zo sekcie

image
Testy

POROVNÁVACÍ TEST: Škoda Fabia 1.0 TSI vs. Kia Rio 1.4 D-CVVT

Či chceme, alebo nie, bola to práve prvá generácia Škody Fabia, ktorá posunula kategóriu malých hatchbackov do role rodinných automobilov. Tento posun vyvolal ohlasy na opačnej strane a mnohí konkurenti reagovali. No najväčší záujem na ukrojení podielu majú, samozrejme, kórejské automobilky. Ako obstojí Škoda Fabia 1,0 TSI v porovnaní s Kiou Rio 1,4 D-CVVT?