Nemci už zasa sklamali. Vieme, ktoré autá sú najlacnejšie na údržbu.
Nedávno sme tu mali správu o tom, že najlacnejšie prémiové vozidlá na údržbu sú tie od Lexusu. Dnes vyšla ďalšia správa, ktorá opäť nepoteší fanúšikov „Deutsche Qualität“.
Vydané Text: Erik Stríž
Priemerné náklady na údržbu podľa značiek počas prvých 10 rokov | ||
zoradené od najdrahšej po najlacnejšiu; zdroj: TS Toyota | ||
poradie |
značka |
náklady Inzercia |
1. |
BMW |
17 800 $ |
2. |
Mercedes-Benz |
12 900 $ |
3. |
Cadillac |
12 500 $ |
4. |
Volvo |
12 500 $ |
5. |
Audi |
12 400 $ |
6. |
Saturn |
12 400 $ |
7. |
Mercury |
12 000 $ |
8. |
Pontiac |
11 800 $ |
9. |
Chrysler |
10 600 $ |
10. |
Dodge |
10 600 $ |
11. |
Acura |
9 800 $ |
12. |
Infiniti |
9 300 $ |
13. |
Ford |
9 100 $ |
14. |
Kia |
8 800 $ |
15. |
Land Rover |
8 800 $ |
16. |
Chevrolet |
8 800 $ |
17. |
Buick |
8 600 $ |
18. |
Jeep |
8 300 $ |
19. |
Subaru |
8 200 $ |
20. |
Hyundai |
8 200 $ |
21. |
GMC |
7 800 $ |
22. |
Volkswagen |
7 800 $ |
23. |
Nissan |
7 600 $ |
24. |
Mazda |
7 500 $ |
25. |
Mini |
7 500 $ |
26. |
Mitsubishi |
7 400 $ |
27. |
Honda |
7 200 $ |
28. |
Lexus |
7 000 $ |
29. |
Scion |
6 400 $ |
30. |
Toyota |
5 500 $ |
Erik Stríž
Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk