Na Slovensku otvorili prvý digitálny showroom. Uhádnete, ktorej automobilky?
Najviac nás zaujímalo, čo to vlastne ten „digitálny showroom“ je.
Vydané Text: Erik Stríž


Ilustračná fotografia. Takto nejak by sme si predstavovali digitálny showroom, v ktorom sa vám vo virtuálnej realite ukážu všetky možnosti personalizácie automobilu, v ktorom práve sedíte.



Erik Stríž
Erik Stríž je slovenský motoristický novinár, bývalý šéfredaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Jeho autorské portfólio zahŕňa spravodajstvo, testy automobilov, motocyklov a úžitkových vozidiel a dopravnú poradňu. Zvýšenú pozornosť venoval legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti. Je tiež autorom dizajnu a loga webu Autoviny.sk
Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na redakcia@imotormedia.sk
SERVIS/Poradca pri kúpe jazdenky
Podvody s autami: na niektoré by ste ani nepomysleli
Predstavenie / Nissan Leaf
Nissan Leaf – legenda v novom šate
Letná dovolenka s EV