Najmenšie Audi je v predaji aj u nás, máme ceny a detaily

Kompaktné Audi A1 nedávno poriadne pritvrdilo a po novom pôsobí agresívne a sebavedomo. Teraz prišlo aj na slovenský trh a predajcovia zverejnili ceny a výbavy, za ktoré si možno nový model kúpiť – a nie je to vôbec zlé!
Vydané  Text: 
Presne tak, ceny nového Audi A1 Sportback nie sú vôbec také zlé, ako možno mnohí očakávali. Audi A1 Basic na Slovensku kúpite za minimálne 16 583,33 € bez DPH a cena za špičkovo vybavený A1 Sportback S line 30 TFSI S tronic dosahuje 20 000 € bez DPH.
Najmenšie Audi A1 sa slovenským zákazníkom ponúka v celkovo šiestich variantoch, v ktorých máte na výber z úrovne výbavy a typu prevodovky. Výbavy sú Basic, Advanced a S line, každú z nich možno konfigurovať s manuálnou 6-stupňovou prevodovkou alebo príplatkovým 7-stupňovým automatom S tronic. Motorizácia je výhradne 30 TFSI s **maximálnym výkonom 85 kW** (116 k) a **maximálnym krútiacim momentom 200 Nm**. Jedná sa o **trojvalcový motor so zdvihovým objemom valcov 999 cm3** a kombinovanou spotrebou okolo 4,9-4,8 l/100 km.


**Kompletný cenník pre Slovensko zahŕňa nasledovné varianty Audi A1:**
ModelCena v EUR s DPH/Cena v EUR bez DPH
A1 Sportback basis 30 TFSI 6-st. 19 900,0016 583,33
A1 Sportback basis 30 TFSI S tronic (7-st.) 21 600,0018 000,00
A1 Sportback advanced 30 TFSI 6-st. 21 100,0017 583,33
A1 Sportback advanced 30 TFSI S tronic (7-st.) 22 800,0019 000,00
A1 Sportback S line 30 TFSI 6-st. 22 300,00 18 583,33
A1 Sportback S line 30 TFSI S tronic (7-st.) 24 000,0020 000,00



**Rozdiely medzi úrovňami výbavy Basic, Advanced a S Line** sú podľa cenníka Audi nasledovné: **basis** – vonkajší vzhľad línie: mriežka chladiča, bočné vzduchové mriežky, bočné hrany spojlera vpredu a difúzor vzadu v čiernom matnom vyhotovení; oceľové disky s puklicami 5,5Jx15, pneumatiky 185/65 R15. **advanced** – vonkajší vzhľad línie: špecifické nárazníky, mriežka chladiča titánovočierna, lem mriežky hliníkový matný (aluminiumsilber matt), bočné vzduchové mriežky vpredu čierne matné s C-lemovaním v titánovočiernej farbe, bočné hrany spojlera vpredu čierne matné; difúzor vzadu titánovočierny matný; disky z ľahkýh zliatin 10-lúčové, Turbinen-dizajn 6,5Jx16, pneumatiky 195/55 R16; nástupné lišty s hliníkovými vsadeniami vpredu, neosvetlené, bez nápisu **S line** – vonkajší vzhľad línie: špecifické nárazníky, mriežka chladiča titánovočierna, lem mriežky hliníkový matný (aluminiumsilber matt), bočné vzduchové mriežky vpredu čierne matné s lemom v titánovočiernej farbe, predný spojler pokračujúci až do bočných mriežok v platinovosivej matnej farbe; bočné prahové lišty lakované vo farbe vozidla; S line emblém na blatníkoch predných kolies; difúzor vzadu titánovočierny matný vrátane špeicfickej mriežky; lem difúzora v platinovosivej matnej farbe; S line strešný spojler; disky z ľahkýh zliatin 5-ramenné, Dynamik-dizajn 6,5Jx16, pneumatiky 195/55 R16; nástupné lišty s hliníkovými vsadeniami vpredu, neosvetlené, s S emblémom;


[Kompletný cenník Audi A1 nájdete v tomto PDFku](http://ecomoto.sk/wp-content/uploads/2018/11/audi-a1-sb-new-mj2019-26112018.pdf)





Erik Stríž je motoristický novinár, redaktor denníka Autoviny.sk a redaktor časopisu auto motor a šport. Pripravuje témy, aktuality a testy automobilov. Zvýšenú pozornosť venuje legislatíve súvisiacej s dopravou a bezpečnosti.

Zaujíma vás riešenie dopravného problému alebo pre nás máte tip na článok? Napíšte na tip@motoristickynovinar.sk





Pokračujte na ďalší príspevok »



Servis

Štatistika porúch ADAC 2024: Ktoré jazdené autá sú najviac a najmenej spoľahlivé? Majú elektromobily menej porúch?

  • Ktorý jednoduchý komponent najčastejšie paralyzuje autá? Štatistika porúch od ADAC je analýza zahŕňajúca 156 modelových radov vozidiel.

     Nová štatistika poruchovosti ADAC ukazuje nielen to, ktoré autá sa v roku 2023 kazili najčastejšie, ale aj to, či sú skutočne elektromobily spoľahlivejšie. 
  • Rozhovor

    Milovník áut Craig Ramsay o autách, šoférovaní a hokeji: Ako si užil vlajkovú loď Škoda Superb?

  • Craig Ramsay, tréner našej hokejovej reprezentácie, mal ako jeden z prvých na Slovensku možnosť na týždeň otestovať úplne nový model Škoda Superb.

     V exkluzívnom rozhovore pre Škoda Storyboard prezradil, ako sa mu jazdilo, akým je šoférom, čo pre neho znamená svet áut a čo vlastne poháňa prvého muža našej hokejovej reprezentácie? Samozrejme, podelil sa aj o to, ako vidí šance na prípadný úspech jeho zverencov na blížiacich sa hokejových majstrovstvách sveta.