Lexus mení svoje kupé RC, odhalil ho predčasne a prvú jazdu absolvoval kuchár

Kupé RC možno facelift ani nepotrebovalo, pretože bolo krásne aj doteraz, zmeny napokon autu svedčia.
Vydané  Text: 

### Nové kupé Lexus RC sa verejnosti prvýkrát predstavilo na parížskej Champs-Elysées. A to takmer mesiac pred svetovou premiérou na autosalóne v Paríži 2018. Prvej jazdy sa ujal michelinský šéfkuchár Andreas Møller, ktorý zároveň vytvoril jedinečný pokrm v duchu filozofie #SharpYetSmooth. Inšpiroval sa pritom novým modelom RC a zároveň filozofiou „YET“ značky Lexus. Novo poňaté športové kupé RC spája vylepšený komfort s najnovšími charakteristickými dizajnovými prvkami Lexus a ostrejšou jazdnou dynamikou. Vylepšenia predstavené v novom RC sa riadia filozofiou „YET“ značky Lexus, ktorá tomuto vozidlu prepožičiava ladnejší, ale zároveň aj ostrejší a výraznejší charakter, čím spája zdanlivo protichodné kvality do efektného výsledku. Väčšia ostrosť nového modelu spočíva v priamejšom a živšom jazdnom správaní alebo odvážnych dizajnových rysoch RC, zatiaľ čo kultivované hybridné hnacie ústrojenstvo s autonómnym dobíjaním alebo spracovanie interiéru vyjadruje ladnosť a plynulosť.
Andreas Møller pri príležitosti parížskej pop-up výstavy vytvoril neobyčajný pokrm s cieľom interpretovať charakter #SharpYetSmooth nového kupé RC. „Chcel som navrhnúť niečo ľahké a vzdušné, ale zároveň s jasným základom s prenikavou chuťou a vôňou – teda s charakterom Sharp Yet Smooth,“ vysvetlil. „Súčasťou pokrmu je makrela, ryba, ktorá má ostrý vzhľad, ale najhladšiu štruktúru pod kožou. Ďalšou podobnosťou je použitie cukrovej vaty, kedy som sa snažil skryť a potom odhaliť všetky dobroty ukryté pod povrchom – rovnako ako keď nastúpite do nového RC, odhalíte viac, než by ste na prvý pohľad očakávali.“
Andreas Møller pri príležitosti parížskej pop-up výstavy vytvoril neobyčajný pokrm s cieľom interpretovať charakter #SharpYetSmooth nového kupé RC.
Andreas nachádza silné paralely medzi prístupom k vareniu a filozofiou „YET“ značky Lexus: „Snažím sa skĺbiť chute a vône, ktoré by ste spravidla k sebe nedávali. Je, myslím, zábavné nechať hostí vnímať novým spôsobom sladkosť a pikantnosť s prekvapivými kombináciami chutí a vôní,“ uviedol.
### #SHARPYETSMOOTH NA PARÍŽSKOM AUTOSALÓNE Ochutnávka špeciálneho pokrmu v duchu #SharpYetSmooth sa uskutoční v stánku Lexus počas svetovej premiéry nového RC na autosalóne v Paríži dňa 2. októbra od 11.00 do 16.00 hodín.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.