NEPREHLIADNITE: Lexus predviedol veľkolepú 20-metrovú jachtu LY 650

Jachta značky Lexus sa po sedane LS, SUV modeli LX a kupé LC stáva štvrtou vlajkovou loďou spoločnosti Lexus.
Vydané  Text: 

TLAČOVÁ SPRÁVA – Automobilka Lexus je známa svojou neúnavnou snahou o vytváranie úžasných automobilov, o čom svedčia nádherné ručne ohýbané panely dverí na modeli LS 500 či zložitý proces lakovania inšpirovaný motýľom morpho, vďaka čomu vznikol oslnivý modrý odtieň Structural Blue. A ďalšia príležitosť, ktorej sa spoločnosť nikdy nezabudne chopiť, je precízne spracovanie každého jedného miesta, kde zákazník prichádza do styku so značkou Lexus. Spomínaný prienik do oblasti námorných plavidiel je ďalším príkladom jej bohatej histórie skúmania nových hraníc v rámci automobilového priemyslu aj mimo neho.
Lexus neustále vyhodnocuje, na čom sa vlastne zakladá luxusný zážitok, a v tejto súvislosti sa už odvážil vydať do sveta kulinárstva, dizajnu, filmu a mnohých ďalších, ktoré vníma ako alternatívne príležitosti interakcie so značkou. Poháňaná víziou prezidenta spoločnosti Lexus International Jošihira Sawu, vnímajúceho Lexus ako značku, ktorá „skúma nové spôsoby, ako našim návštevníkom ponúknuť inovačné a úžasné zážitky“, sa spoločnosť Lexus spojila s najlepšími dodávateľmi zážitkov na svete, aby ešte lepšie oslávila svoj slogan „Experience Amazing“ (Zažite niečo úžasné). Teraz sa Lexus vracia na vodu so svojím najnovším spracovaním jachty Lexus v podobe modelu LY 650. Sériovo vyrábaná jachta LY 650 vychádza z pôsobivého konceptu športovej jachty Lexus a predstavuje najmodernejšie stvárnenie dizajnového jazyka L-finesse značky Lexus mimo automobilového sveta.
### Kľúčové vlastnosti **Dĺžka**: 19,96 m
**Šírka**: 5,72 m
**Motory**: Volvo IPS 1350
**Objem palivovej nádrže**: 3 785 litrov
**Nádrž pitnej vody**: 852 litrov
**Zberná nádrž**: 643 litrov
**Kajuty**: 3
**Toalety**: 3
**Miesta na spanie**: 6

### MAJSTRI TAKUMI SPOLOČNOSTI LEXUS SA STRETÁVAJÚ S REMESELNÍKMI SPOLOČNOSTI MARQUIS-LARSON Obrovský záujem verejnosti o koncept športovej jachty Lexus viedol k následnej snahe vytvoriť námorné plavidlo, poháňanej túžbou výkonného viceprezidenta Šigekiho Tomojamu „predstaviť snovú víziu luxusného životného štýlu, kde jachta Lexus rozširuje potenciál mobility značky Lexus aj na oceán“. S cieľom premeniť túto snovú víziu na skutočnosť sa Lexus rozhodol pre spoločnosť Marquis-Larson Boat Group, aby zabezpečila výrobu, predaj a servis budúcej jachty Lexus. A to najmä vďaka ich rozsiahlym skúsenostiam s výrobou lodí na zákazku a overeným schopnostiam, čo sa potvrdilo už počas práce na koncepte športovej jachty Lexus. Spoločnosť Marquis-Larson so sídlom v meste Pulaski vo Wisconsine je ideálnym partnerom na realizáciu druhej kapitoly dizajnu jachty Lexus vďaka dokonalej zmesi remeselného umenia, moderných technológií a inšpiratívneho dizajnu. Tradíciu remeselných majstrov Takumi spoločnosti Lexus, ktorí sú známi svojou výnimočnou zručnosťou, ideálne dopĺňa spoločnosť Marquis so svojimi majstrovskými staviteľmi lodí, z ktorých mnohí pre ňu pracujú už 30 rokov.
### HLADKÝ PRECHOD DIZAJNU L-FINESSE OD AUTOMOBILOV DO SVETA LODÍ Jachta LY650 prevzala niektoré z najatraktívnejších prvkov 12,8-metrového konceptu. Najnovšia jachta značky Lexus s celkovou dĺžkou takmer 20 metrov a maximálnou šírkou 5,7 metra sa vyznačuje výnimočným štýlom, ktorý sa vyníma na pevnej, markantnej prove, zaoblených ozdobných prvkoch paluby a zvýraznených bokoch kormy. Pri pohľade zboku prechádza elegantne stúpajúca a klesajúca línia strechy, charakteristická pre značku Lexus, do stúpajúcich, širokých bokov zadnej časti.








Pokračujte na ďalší príspevok »



SERVIS / PORADŇA

Ak predávate jazdené auto, legálne môžete zvýšiť cenu o stovky eur

  • Na trhu sa nachádzajú tisíce a tisíce jazdených áut, každé z nich súťaží o pozornosť potenciálnych kupujúcich.

     Najlepšie preto je, keď sa odlišujú kompletnou servisnou históriou, čo najlepšou technickou kondíciou a čistotou. Niekoľko realistických tipov, ako zvýšiť hodnotu jazdeného auta a na čo dbať, aby sa zbytočne neznižovala.
  • AUTO ROKA SLOVENSKO

    Finále Auto Roka Slovensko sa blíži. Odborná porota už odovzdala svoje hlasy

  • Nová nezávislá súťažná anketa je zastrešená odbornou porotou zloženou z motoristických novinárov, influencerov a odbornej verejnosti.

     V nedeľu, 14. marca prebehli v areáli Slovakia ringu spoločné testovacie jazdy. Väčšina poroty svoje hlasy udelila priamo na mieste, absentujúci členovia budú hlasovať individuálnou formou.  Pokračuje tiež hlasovanie v internetovej ankete Auto Roka Slovensko – Hlas Verejnosti.
  • Autopriemysel / Čínske automobilky

    Riaditeľ BMW prekvapil: Čína nie je hrozbou, clá na elektromobily nezvyšujte

  • Európski výrobcovia áut sa obávajú, že by Čína reagovala na európske clá rovnako. Pre BMW je Čína najväčším trhom a ostatné automobilky takisto preferujú zachovanie voľného trhu.

     Zatiaľ čo pre BMW a Mercedes nemusí byť Čína problémom, Stellantis a Renault nové lacné značky ohrozujú. 
  • Prvá jazda

    Prvý test nového VW Tiguan 1.5 eTSI: Je na mieste hovoriť o revolúcii?

  • Každý marketingový špecialista sa hrozí zadania, že má vytvoriť kampaň na produkt „pre každého“. Lenže Tiguan takým produktom je a zdá sa, že výrobca našiel recept na to, ako ho spraviť naozaj dobre.

     Nová generácia je síce podstatne drahšia ako predchodca, ale aj lepšie vybavená už v základnej výbave. Prikladáme aj slovenské ceny.